Alfa Romeo je del koncerna Stellantis, kjer pa na avtomobilske znamke gledajo manj čustveno in bolj ekonomično. Prihodnost legendarne italijanske avtomobilske znamke bo odvisna od prodaje novih modelov. Prvi v vrsti novincev je novi SUV, tonale, ki bo predstavnik Stellantisa v premijske razredu.
Alfa Romeo je v Evropi v veliki krizi. V ZDA so leta 2021 prodali le 18.000 enot, bolje ni bilo niti v Evropi, kjer so prodali le 26.000 avtomobilov, kar je skoraj tretjina manj kot leta 2020. To je ena osmina prodaje izpred 20 let.
Zato je novi model, tonale, ki bo nastopal med manjšimi kompaktnimi SUV-ji, nujen za znamko. Končno pa bodo tudi Italijani ponudili elektrificiran model. Italijani obljubljajo veliko bolj kakovostno notranjost kot pri drugih (dražjih) modelih v ponudbi, pri Alfi pa pravijo, da je to vrhunski tehnološki in digitaliziran izdelek.
Svetovna novost: NTF
Tonale kot svetovno novost predstavlja tehnologijo nenadomestljivih žetonov (NFT), inovacijo v avtomobilskem sektorju. Alfa Romeo je prvi proizvajalec avtomobilov, ki je avto povezal z digitalnim certifikatom NFT. Tehnologija temelji na zasnovi "blockchain kartice", zaupnega zapisa, ki ga ni mogoče spremeniti. Gre za zapis o bistvenih fazah v življenju posameznega vozila. S privolitvijo stranke bo NFT zabeležil podatke o vozilu, s čimer bo ustvaril potrdilo, ki se lahko uporablja kot jamstvo, da je vozilo ustrezno vzdrževano. To naj bi pozitivno vplivalo na preostalo vrednost vozila. Na trgu rabljenih avtomobilov je certifikat NFT dodaten vir kredibilnosti, na katerega se lahko zanesejo lastniki ali trgovci.
Kdo so glavni konkurenti?
Njegovi konkurenti bodo BMW X1, mercedes-benz GLA, audi Q3 in volvo XC40, pa tudi jeep compass, s katerim si deli platformo. Novi SUV v dolžino meri 4,53 metra, kar je 10 centimetrov manj od stelvia. Videz je kulten, tipičen za znamko Alfa Romeo. Zgleduje se po modelu giulia GT, če pogledamo stransko linijo modelu 8C, če pogledamo zadnje steklo pa po zagatu SZ iz 90-ih let. Značilni znak modela tonale sta "dva para tridelnih pravokotnih luči".
Agresivno obliko dodatno poudarjajo 20-palčna platišča, standardno platišča sicer merijo 17-palcev. V voznikovi kabini vlada tipično športno vzdušje, seveda pa v letu 2022 prevladujejo digitalni zasloni, a tudi prefinjen in izpopolnjen dizajn armaturne plošče. 12,3-palčni TFT zaslon je bil razvit posebej za model tonale. Pri Alfi izpostavljajo vrtljivo stikalo DNA za izbiro načina vožnje. K hi-tech pridihu prispevajo vgrajene letvice s teksturo osvetlitvijo ozadja, ambientalno barvo pa lahko voznik prilagaja in spreminja po programu DNK.
Tonale ponuja številne najbolj moderne asistenčne sisteme. Izpostavljamo pametni prilagodljivi tempomat" (IACC), "sistem za zadrževanje vozila znotraj voznega pasu (LC) in pomoč pri prometnih zastojih. To pomeni, da vozilo samodejno prilagaja hitrost in pot, tako da avto ostane na sredini voznega pasu in na varni razdalji do vozila spredaj. Tonale je opremljen tudi z drugimi inovativnimi napravami in tehnologijami, ki izboljšujejo interakcijo med vozniki, vozili in cesto: od »avtonomnega zaviranja v sili« do opozarjanja voznika na nevarnost in samodejno zaviranje v sili, da se izogne ali omili morebitno trčenje s pešcem ali kolesarjem.
Prostornost med aduti
Klimatska naprava je dvopodročna avtomatska, na voljo pa je tudi podstavek za brezžično polnjenje pametnih telefonov. Novi multimedijski sistem z 10,25-palčnim zaslonom na dotik, podpira platformo Android Auto in Apple CarPlay, za navigacijske karte so poskrbeli pri podjetju Tom Tom. Za povezavo sistem uporablja omrežje 4G z namensko kartico SIM.
Pri Alfi posebej izpostavljajo prostornost kabine: medosna razdalja je enaka kot pri jeepu compassu, kar pomeni 2,63 metra, prtljažnik pa ponuja 500 litrov prostora (450 litrov v priključno hibridni različici).
Končno elektrifikacija
Povsem električna različica ni predvidena. Na voljo sta dva bencinska motorja: 1.5 turbo hybrid, ki je na voljo v konfiguraciji s 130 ali 160 KM (močnejši je opremljen s turbo spremenljivo geometrijo) in 1.3 turbo v kombinaciji z elektromotorjem (priključni hibrid), s sistemsko močjo 275 KM. Tak tonale ima štirikolesni pogon (po zaslugi elektromotorja na zadnji osi), pospešek od 0 do 100 km/h pa je 6,2 sekunde.
Ta pogonski sklop ima večjo baterijo s kapaciteto 15,5 kWh, kar naj bi zagotovilo električni doseg med 60 in 80 kilometrov. Kdaj bo avtomobil na prodaj v Sloveniji, k nam prihaja predvidoma poleti, in kakšna bo njegova cena, bo treba še počakati.
Google je plačal od 400 do 800 dolarjev za dnevno spletno delo od doma. Prvi mesec sem od Googla doma prejel 21.758 $, prejšnji mesec pa sem plačal 29.467 $ za 3-urni delovnik. To naredim ............ >>>>>>>>>> 𝑾𝒘𝒘.𝑱𝒐𝒃𝒛𝑪𝒂𝒓𝒕.𝑪𝒐𝒎