Avto
24840 ogledov

Predsednik Toyote povedal tisto, o čemer si ne upa nihče govoriti naglas

Tako se je Aiko Toyoda priklonil v znak opravičila lastnikom vozil slavne japons Žurnal24 main
Prvi mož Toyote trdi, da se avtomobilska industrija boji kritizirati električne avtomobile.

Akio Toyoda je znan kritik prisilne elektrifikacije avtomobilov. Trdi celo, da je več direktorjev zaskrbljenih zaradi električnih avtomobilov, a nimajo poguma protestirati. Elektromobilnost je trend, zato si o tem ne upajo govoriti naglas.

Tako se je Aiko Toyoda priklonil v znak opravičila lastnikom vozil slavne japons Pomiril zaposlene Avto Akio Toyoda: "Tudi to bo minilo"

Vsekakor Toyote ne smemo imeti za avtomobilsko podjetje, ki se upira inovacijam za zmanjševanje emisij. Je največji proizvajalec vozil na planetu in največji proizvajalec hibridov. Hibridno tehnologijo intenzivno promovirajo že četrt stoletja. Kljub temu si je njen šef Akio Toyoda zaradi previdnega pristopa do električnih avtomobilov v preteklosti prislužil številne kritike. In to kljub dejstvu, da je lani Toyota objavila načrt za proizvodnjo 3,5 milijona baterijskih avtomobilov na leto do konca desetletja. Šef Toyote torej ni sovražnik električnih avtomobilov, moti ga le, da avtomobilska podjetja elektriko predstavljajo kot edino »pravilno« tehnologijo. O tem govori precej pogosto, nazadnje na Tajskem ob 60. obletnici Toyote na tem, pomembnem avtomobilskemu trgu, njegove besede pa povzemajo številni mednarodni mediji.

Akio Toyoda | Avtor: Epa Epa

Akio Toyoda 24ur Nürburgringa Avto Šef največje avtomobilske znamke pod psevdonimom dirkal na sloviti dirki

Trdi, da so električni avtomobili trend, zato si marsikdo iz avtomobilske industrije ne upa kritizirati 100-odstotno električnih avtomobilov. "Ljudje v avtomobilski industriji so večinoma tihi. In ta tiha večina se sprašuje, ali je res v redu, da imamo baterijski električni avtomobil kot edino možnost za prihodnost,« je tajskim novinarjem povedal Toyoda. "Ker je odgovor še nejasen, se tehnološko ne smemo omejevati," je pojasnil. Toyoda je kot sovražnika označil ogljik. Prepričan je, da ne smemo odpisati sintetičnih goriv ali vodik.

Toyoda je situacijo pri električnih avtomobilih primerjal s situacijo pri avtonomnih avtomobilih. Tudi o tej tehnologiji so avtomobilski proizvajalci izjavili, da je skoraj za vogalom, v resnici pa nas do varnega avtopilota loči še vsaj desetletje. Podobno je z električnimi avtomobili in njihovo množično širitvijo, saj mora biti pripravljena celotna veriga – od pridobivanja surovin do recikliranja baterij. In za to mora obstajati zadostna polnilna infrastruktura in dovolj zelene energije, brez katere električni avtomobili niso nič čistejši od avtomobilov na fosilna goriva. Toyoda zato meni, da je stava le na eno karto igra na srečo.
 

Komentarjev 9
  • Avatar Zoran
    StarMačk 12:18 23.december 2022.

    Prepričan sem, da polna elektrifikacija vseh segmentov prevoza nikoli ne bo zaživela tako kot si zelena agenda predstavlja danes. To bi prineslo propad dobršnega dela današnje svetovne avtomobilske industrije in socialni cunami. Zaradi tega bi bila najbolj idealna kombinacija in ...prikaži več izboljšava obeh znanih tehnologij. To bi lahko prineslo tehnološko dodelan hybrid z zamenjavo vlog kot jih poznamo danes!? Npr. glavni pogon el. generator, napaja pa ga mali bencinski motor z max. porabo 2-3l na 100 km!?

  • blayo 09:50 23.december 2022.

    Hmm, zanimivo kako se je ta članek sploh znašel na tem mediju, če je pa baje pod 100% vplivom "elektro mafije"? In kako je možno da novinar G.P. sploh piše o tem, če pa so vsi novinarji podkupljeni s strani ...prikaži več te "mafije", kdor pa ni, je pa verjetno že mrtev?

  • robi2107 08:33 23.december 2022.

    Točno to. Zanimivo bi bilo videti primerjavo okoljskega vpliva karboncev in električarjev, ki bi upoštevali VSE faktorje. Tudi pridobivanje surovin za baterije, njihovo razgradnjo, izgradnjo kapacitet za "zeleni" štrom ipd. Sam vozim bencinarja, vendar redko. Največ poti opravim s kolesom. ...prikaži več Na noge, ne na štrom. Če le nimam kaj težkega za vozit, pa še to lahko čuda natovorim na prtljažnik. To je dalec najbolj zeleno, je pa res, da za daljše relacije vzame več časa.