Avto
2058 ogledov

Pravi sponzorji športniku ob strani stojijo tudi v težkih časih

Klemen Gerčar/osebni arhiv
Klemen Gerčar: Sodelovanje s skupino GMT ključnega pomena

Pri skupini GMT podpiramo slovenski motošport. Ne samo sponzorsko, ampak tudi sami odpotujemo na dirko in stiskamo pesti za slovenske motokrosiste. Na zadnjo dirko v Imolo smo kot nagrado za sodelovanje na ogled MXGP pospremili 50 zvestih strank, ki so lahko v Italiji spremljale spektakel in držale pesti za slovenska junaka Tima Gajserja in Klemna Gerčarja.

GMT je že vrsto let sponzor Klemna Gerčarja, naša skupina pa tudi na tak način omogoča razvoj slovenskega motokrosa in motošporta. 

Klemen Gerčar | Avtor: klemengercar.com klemengercar.com

"S Klemnom uspešno sodelujemo že vrsto let in skozi naše sodelovanje se je med nami spletlo veliko skupnega. V njem, v njegovem delu in pristopu vidimo veliko podobnosti, kot pri našem vsakdanjem delu. Predvsem vrednote so tiste, kjer smo si zelo podobni. Klemen je vse športne rezultate dosegel z veliko mero trdega, predanega dela. Naše sponzorstvo, sodelovanje z njim ni ključno v tem, da si z našim sponzoriranjem želimo izključno vrhunskih športnih rezultatov. Seveda bi bili veseli, da se Klemnu izpolnijo vsi njegovi športni cilji, vendar na žalost v profesionalnem športu ni vedno tako. Treba jim je stati ob strani, tudi ko rezultati niso najboljši, tudi ko so poškodovani. Klemen to dobro ve," pravi vodja marketinga in prodaje pri podjetju GMT Matej Žinkovič.

 | Avtor: GMT GMT

Gerčar, ki je bil množičnega obiska slovenskih navijačev v Italiji zelo vesel, pravi, da je za ekipo SIXTYTWO motosport Husqvarna in tudi zanj kot dirkača v MXGP prvenstvu sodelovanje s skupino GMT velikega pomena. "Ponosni smo, da lahko ne samo v Sloveniji in državah bivše Jugoslavije, temveč tudi po celem svetu ponosno zastopamo barve enega najuspešnejših podjetij v Sloveniji. Podpora podjetja GMT je ključnega pomena, da se lahko udeležimo dirk MXGP in dosegamo dobre rezultate," nam je povedal po zadnji dirki.

 | Avtor: GMT GMT

Gerčar pravi, da je danes težko pridobiti sponzorje, še posebno v športu, kjer so s tem povezani ogromni stroški. "Najlepše se zahvaljujem g. Vladu Karoliyu za pomoč in športni posluh," pravi slovenski motokrosist, ki se kot lastnik ekipe ter tudi dirkač v MXGP razredu zaveda razlike med sponzorstvom in donatorstvom, zato v ekipi strmijo k tesnemu in aktivnemu sodelovanju s sponzorji. "Postati svetovni prvak v kateri koli disciplini v športu je velika vrednost," pravi. Številke to potrjujejo.

 | Avtor: GMT GMT

Kljub majhnosti Slovenije imamo v zadnjih petih letih kar tri naslove svetovnega prvaka v motokrosu v prav vseh disciplinah MX3 - Klemen Gerčar 2013, MX2 - Tim Gajser 2015, MXGP - Tim Gajser 2016. S temi rezultati je motokros nedvomno postal bolj prepoznaven šport v Sloveniji.

Gerčar je vesel, da lahko skupaj z GMT organizirajo ogled dirke za MXGP, saj: "Vedno znova se razveselim vsakega slovenskega navijača, še posebno na dirkah v tujini. Nedvomno je to izkušnja, ki si jo želi doživeti vsak "zasvojenec z bencinom". 

"Pri GMT smo tako letos že drugič peljali naše zveste stranke, kateri so tudi veliki avto moto navdušenci na eno izmed MXGP dirk in stiskali pesti za Gerčarja in ostale slovenske junake. Lani smo navijali na Češkem v Loketu. To, da lahko našim poslovnim partnerjem omogočimo poseben dogodek, kjer se lahko družijo z vozniki, mehaniki, kjer lahko cel dan preživijo v boksih in prostorih profesionalnih ekip, to je nekaj, česar si ne moreš kupiti in nekaj več, nekaj posebnega za vse nas," poudarja Žinkovič.

 | Avtor: Klemen Gerčar/osebni arhiv Klemen Gerčar/osebni arhiv

Gerčar pravi, da navijači ustvarijo posebno energijo in lepo vzdušje, da lahko iztisne vsak atom moči za dosego še boljšega rezultata. Podpora navijačev na dirki v Imoli je bila velika in močna, zato upa, da bo v prihodnje še več navijačev doživelo nepozabno izkušnjo. 

 | Avtor: GMT GMT

Sodelovanje z Gerčarjem je za GMT več kot le dirkanje in pozdrav z navijači. Motokrosist pogosto pripravi zanimiv nastop na hišnih dogodkih GMT, kot so sejmi ali otvoritve, sodeluje tudi pri promocijah. "S tem izkazujemo pripadnost eden drugemu. Graditi sodelovanje na dolgi rok je za nas ključnega pomena, enako kot v našem poslu, kjer vedno gledamo naprej, na dolgoročno sodelovanje," zaključuje Žinkovič.