Avto
1097 ogledov

Pozor, po slovenskih cestah se pase boljši mustang

Ford Mustang
1/9
Saša Despot
Močnejši, varnejši, udobnejši. In še vedno mustang.

Posodobljeni ford mustang je dobil ravno prav vsega, da bo ostal vsaj toliko kot doslej zanimiv evropskim kupcem. Kot simbol Amerike je mustangu v zadnjih letih uspel velik preboj - medtem ko so se odnosi med ZDA in velikimi evropskimi državami ohladili, pa je v Evropi prav mustang postal najbolj prodajan avto v svojem razredu. 

Prenova je bila zelo smiselna tudi zaradi kritik na račun varnosti, saj je mustang po merilih strogega Euro NCAP premalo storil na področju zaščite potnikov in drugih udeležencev v prometu. 

Ford Fiesta ST Avto Ima komaj za plastenko, a želi izprašiti male rakete

Na zunaj je vidnih sprememb malo, tako fastback kot kabriolet sta dobila nekoliko bolj dinamično motorno masko. Mustang ima po novem lahko LED polne žaromete nekaj novih oblik platišč, tudi dve novi barvi sta vmes. V potniški kabini je precej več svežine. Začne se z digitalnimi merilniki na 12-palčnem zaslonu s prilagodljivim prikazom podatkov. Način med petimi načini vožnje, vključno z "dragom", se vklaplja prek fizičnega stikala, še dodaten program delovanja krmiljenja, podvozja in pogona pa je mogoče prosto. Posebna aplikacija je namenjena spremljanju in izboljševanju časov na progi.

Ford Mustang | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Poleg šeststopenjskega je sedaj v ponudbi avtomatski menjalnik s kar desetimi prestavami. 

Velika novost je MagneRide vzmetenje s senzorji, ki nadzirajo premikanje karoserije in koles tisočkrat v vsaki sekundi ter stalno prilagajajo togost blažilnikov. Če senzorji zaznajo nevarno bližanje tlom, prilagodijo ostale blažilnike na način, da do stika ne pride. 

Zelo velik premik naprej je mustang storil pri asistenčnih sistemih. Sistem samodejnega zaviranja, ki ga je dobil, prepoznava tudi pešce, vozniku pa lahko pomagajo še asistent za smet, za speljevanje, aktivni tempomat ... Več udobja je prinesel Sync 3 infozabavni sistem z možnostjo povezave prek Apple Car Play in Android Auto. 

Ford Mustang | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Oba motorja sta bila deležna dodelave, da bosta tudi v zaostrenih okoljevarstvenih zahtevah lahko še naprej rohnela po evropskih cestah. 2,3 ecoboost je bil posledično deležen odbitka moči z 233 na 213 kW (290 KM), medtem ko je V8 v različici GT pridobil 21 kW moči in jih ima sedaj 331 (450 KM). 

Cena za fastbacka ecoboost se začne pri 46.300 evrih, za fastbacka V8 GTpa pri 64.900 evrih. Kabriolet je dražji vsaj pet tisočakov. 

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.