"Resno nas skrbi, da kupcem prodajajo kup obljub o nepreverjeni tehnologiji," je dejala Laura MacCleery iz Consumer Reports. "Avtopilot dejansko ne more voziti avtomobila, vendar omogoča stranki, da umakne roke z volana za več minut. Tesla bi moral onemogočiti avtomatično krmiljenje v svojih avtomobilih, dokler ne bo nadgradil programa, ki bo preverjal, ali so roke voznika na volanu," je dodala.
Tesla: z avtopilotom bolj varni
V Tesli so pobudo označili za "dobronameren nasvet" in dodali, da svoje odločitve sprejemajo na podlagi realnih podatkov. "Tesla nenehno uvaja popravke, dokazane skozi milijone kilometrov mednarodnih testiranj, da bi zagotovili, da vozniki, ki vozijo s pomočjo avtopilota, ostanejo bolj varni kot tisti brez asistence," so še dodali.
S takšnim delovanjem nameravajo nadaljevati. V Tesli so poudarili še, da je kljub funkciji avtopilota voznik še vedno odgovoren za in nenazadnje nadzoruje avtomobil.
Podjetje je pod budnim očesom oblasti, potem ko je v nesreči na Floridi umrl voznik Tesle. Podjetje je kasneje potrdilo, da je z vozilom upravljal avtopilot, z vlačilcem pa je trčilo, ker avtomobil svetlega neba ni ločil od bele stranice tovornjaka.
Spet pretiravanje.. 2 smrtni žrtvi in nekaj pobuškanega pleha in to v svetovnem merilu. Če bi zahtevali ukinitev proizvodov s takšno statistiko smrtnosti, bi verjetno morali jesti z rokami!