Avto
60 ogledov

Mrcina za 87 tisočakov

Audi RS 4 Avant Nogaro selection
1/7
Audi
Audi. Pred 20 leti je debitiral avant RS2, utemeljitelj družine dinamičnih modelov RS. Zdaj v Ingolstadtu na trg pošiljajo posebno serijo aktualnega modela.

Audi RS 4 avant nogaro bo obarvan v nogaro modri biserni barvi, ki je najopaznejši zunanji adut. Okenskih utorih so lakirani v visokosijajni, strešne letve pa v matirani črni barvi. Športni izpušni sistem tipa RS se zaključi z dvema ovalnima izpušnima cevema, ki sta visokosijajne črne barve. Pnevmatike serije 265/30 so na poliranih 20-palčnih platiščih s 5-krakim V-dizajnom, za katerimi so rdeče lakirane  zavorne čeljusti z znakom RS.

Notranjost v športni črni barvi z modrimi kontrasti ponuja električno nastavljive športne S-sedeže z integriranim vzglavnikom. Črno usnje z modrimi šivi pridaja eleganco tudi volanskemu obroču in manšeti izbirne ročice. Modra vlakna so vidna tudi v karbonskih dekorativnih elementih.

4,7 sekunde od 0 do 100 km/h

Pod sprednjim pokrovom je vgrajen visokoturažni atmosferski V8-motor z gibno prostornino 4.163 cm3, ki razvije moč 331 kilovatov (450 KM), največji navor 430 Nm pa je na voljo od 4.000 do 6.000 vrt./min. Z zvenečim osemvaljnikom pospeši jubilejni model v 4,7 sekunde od 0 do 100 km/h in naprej do končne hitrosti, ki je elektronsko omejena na 280 km/h. Povprečna poraba je 10,7 litra goriva na 100 kilometrov, emisija CO2 pa 249 gramov na kilometer. Moč na cesto prenaša serijski 7-stopenjski dvosklopčni menjalnik S tronic. Prestavljanje je omogočeno s samodejnim načinom ali ročnim z izbirno ročico oziroma obvolanskima prestavnima tipkama.

Osrednja komponenta stalnega štirikolesnega pogona quattro je samozaporni sredinski diferencial s kronskima zobnikoma, ki porazdeljuje navor med sprednjo in zadnjo premo v standardnem razmerju 40 : 60. Po potrebi se razmerje prilagaja v širokem razponu – na sprednji kolesni par se lahko prenaša do 70 odstotkov moči, na zadnjega pa do 85 odstotkov. Sredinski diferencial deluje v povezavi s funkcijo porazdeljevanja navora po posameznih kolesih, ki v mejnih situacijah v ovinkih krmilne lastnosti z načrtnimi blagimi zavornimi impulzi naredi še bolj dinamične. Opcijsko nadgradnjo ponuja športni diferencial, ki pogonske sile aktivno porazdeljuje med zadnjima kolesoma.

Trije načini prilagajanja vožnje

Serijski je sistem za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select. Z njim lahko preko treh možnih načinov delovanja (comfort, auto in dynamic) prilagajamo karakteristike delovanja elektromehanskega servokrmiljenja, 7-stopenjskega menjalnika S tronic, pedala za plin in športnega izpušnega sistema RS. Če ima vozilo vgrajeno tudi Audi MMI navigacijo, je možen še četrti način (individual), ki ga lahko konfigurira voznik sam.

Dinamično krmiljenje glede na hitrost vožnje prilagaja razmerje prenosa krmilne sile ter v mejnih situacijah v ovinkih generira blage protiimpulze. Dynamic Ride Control (DRC) je povsem mehansko izravnavanje prečnega in vzdolžnega nagibanja čvrsto nastavljenega RS športnega podvozja plus.

Elektronski sistem za nadzor stabilnosti ESC vključuje tudi športni način in ga je po

Omejena posebna serija modela Audi RS 4 Avant Nogaro selection bo v prodajnih salonih na voljo spomladi. Cena osnovnega modela bo 87.300 evrov.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.