Na salonu v Parizu bo Porsche predstavil četrto različico svoje športne limuzine. Panamera 4 E-hybrid je priključni hibrid, ki omogoča do 50 kilometrov poti zgolj na elektriko. Pa ne le pri kakšni mestni vožnji temveč vse do 140 km/h. Razlik s prejšnjo generacijo elektrificirane panamere je torej veliko.
Seveda je jasno, da je novinka nekoliko prepisala recept od hiperšportnika 918 spyder in ga primerno omilila. A končna moč 340 kW (462 KM) je vse prej kot pohlevna. Zagotavlja jo kombinacija 2,9-litrskega V6 biturbo bencinar z 242 kW (330 KM), preostanek moči pa doda elektromotor s kar 400 Nm, ki je na razpolago vsak hip. Skupnega navora je kar za 850 Nm, na vsa kolesa pa ga prenaša osemstopenjski (!) dvosklopčni menjalnik. Pospešek do sto km/h znaša 4,6 sekunde, najvišja hitrost pa je 278 km/h.
Ob vsej tej moči je poraba še toliko bolj impresivna - normni izračun pravi, da panamera porabi le 2,5 litra bencina na 100 km.
Litij-ionska baterije je po novem kapacitete 14,1 kWh in je integrirana v dno avta. Polnjenje traja slabih šest ur, ob boljši, 32-amperski polnilni postaji pa 3,5 ure.
Pri hibridni panameri je serijski že športni chrono paket, ki omogoča šest različnih programov vožnje, tudi najbolj brutalnega sport plus.
Cena za panamero 4 E-hybrid je v Nemčiji malce nad 100.000 evrov.
dezurni@zurnal24.si
A ste prav zapisali, da je najvišja hitrost 478 km/h?