Medtem, ko so na slovenskih javnih polnilnicah cene za električna vozila še zelo simbolne ali pa so brezplačne, pa je v Nemčiji situacija popolnoma drugačna. Na E.ON-ovih polnilnih postajah je treba za 100 kilometrov dosega odšteti 7,95 evra, na polnilnih postajah New Motionon 14,88 evra, na polnilnih postajah Plugsurfing pa že 16,36 evra.
Istočasno morajo nemški vozniki za 100 kilometrov dosega z bencinsko gnanim avtomobilom odšteti v povprečju 8,70 evrov, za 100 kilometrov poti z manj potratnim dizelskim vozilom pa je znesek še manjši, je objavil inštitut za analizo trgov Statista. Pri nemškem spletnem portalu klimareporter.de so zapisali, da so lastniki električnih vozil v Nemčiji talci regionalnih monopolov.
Nemški zvezni minister za promet Andreas Scheuer (CSU) je napovedal, da bo polnjenje električnih avtomobilov "vedno za vsakogar in povsod". Da bi dosegli podnebne cilje, je treba do leta 2030 na nemške ceste spraviti deset milijonov električnih avtomobilov, pol milijona električnih gospodarskih vozil in 300.000 polnilnih mest za elektriko. Zvezna vlada in avtomobilska industrija želita zdaj predstaviti načrt v povezavi s polnilnimi postajami.
Od ciljev so še zelo oddaljeni. Na začetku aprila letos je industrijsko združenje BDEW v Nemčiji naštelo okoli 17.400 javno dostopnih polnilnih mest. Nemčija bi morala vsako leto dodati približno 25.000 polnilnih mest, da bi do roka, ki ga je napovedal minister, dosegla cilj 300.000 polnilnih postaj.
Po podatkih nemške zveze za energijo BDEW, več kot tri četrtine od 17.400 polnilnih postaj, upravljajo energetska podjetja. Poleg tega vsak drugi dobavitelj energije zdaj ponuja storitve in izdelke, povezane z elektromobilnostjo.
Kot piše nemški spletni medij, na infrastrukturo na polnilnih postajah vedno bolj vplivajo lokalni monopoli. Številni veliki ponudniki nadzorujejo trg na nekaterih področjih, kar se odraža tudi na cenah polnjenja električnih vozil. Večinoma so to regionalni operaterji elektroenergetskih omrežij in dobavitelji električne energije, ki so si zagotovili monopol nad infrastrukturo za polnjenje.
Cena za kWh energije na nemškem trgu je med 29 do 89 centov, zato zdaj vsi pozivajo k poenotenju cen električne energije za polnjenje električnih avtomobilov.
Ali veš, kje najti žensko za eno noč? Pridite v >>> www.Bredhot.Com
Želim spoznati plavolaso telebajsko, ki verjame, da je električna energija lahko cenejša od kakršnekoli oblike energije fosilnega izvora. Poroka ni izključena. Resne ponudbe pošljite na telebajsek.com
Bomo pa še kakšno termoelektrarno zgradili,če bo potreba po elektriki zaradi e_avtomobilov večja,važen je končni uporabnik in to bo čista in draga elektrika...