Trije tujci, šest domačinov
Eno najhujših kršitev so zabeležili na relaciji med Novim mestom, Ljubljano in Koprom, ko so ustavili tovorno vozilo tujega prevoznika. Njegova skupna masa je bila namreč 60 ton, kar je kar 20 ton več od dovoljene. A ni bil edini - ustavili so še dva tovornjaka tujih prevoznikov, ki sta bila obremenjena z 7 in 9 tonami preveč.
Tudi domači prevozniki so nekajkrat kršili zakon, dve vozili sta bili obremenjeni s 15 in 14 tonami nad največjo dovoljeno skupno maso, še dve pa za 3,4 in 5,2 tone. Kot so dodali, so tudi koprski prometni policisti ustavili slovenska voznika, ki sta največjo dovoljeno skupno maso prekoračila za 5,2 in 2.5 tone.
Nevarnost za druge udeležence v prometu
"Preobremenjena vozila so na slovenskih cestah še vedno velik problem, saj so poleg nevarnosti v prometu eden od dejavnikov uničevanja cest, s tem pa se povzroča tudi velika gospodarska škoda," so poudarili policisti. Nevarna so tudi za druge udeležence v prometu, ker se lahko vozila zaradi preobremenitve med vožnjo poškodujejo, to pa lahko privede do prometne nesreče ter posledično tudi zastojev na cestah.
Kot so zapisali policisti, preobremenjenost vozila vpliva tudi na stabilnost, zaviranje in dolžino zavorne poti. "Nesreče, v katerih so udeležena tovorna vozila, praviloma pomenijo hujše posledice za udeležence nesreč, saj njihova teža in s tem večja sila močno povečuje možnost za nastanek hujših poškodb," so še opozorili policisti.
Žal je res, da se pri določenih podjetjih ne kontrolira teže tovornih vozil ...