Ford je prenovil focusa, tako kombilimuzino kot karavana. Spremembe so opazne že na daleč. Pri Fordu pravijo, da je bolj drzen in zato bolj samozavesten. Posamezne različice titanium, ST-Line in active za večje razlikovanje zaznamuje svojstven pristop. Vsaka ima edinstvene oblikovne elemente, ki izražajo individualno osebnost, na voljo pa sta tudi paket X z bogato opremo in razširjeni paket vignale z ekskluzivnimi oblikovnimi značilnostmi.
Pokrov motornega prostora poveča višino nosu za večji vizualni poudarek, logotip, modri oval, pa je prestavljen z roba pokrova motornega prostora v sredino večje zgornje maske pred hladilnikom. Novi žarometi LED so del serijske opreme vseh različic.
Fordova novost je naslednja generacija informacijsko-zabavnega sistema SYNC 4, ki omogoča podajanje podatkov navigacije, povezanost z oblakom, in povezano glasovno upravljanje z razumevanjem naravnega jezika. Pri Fordu z SYNC 4 uvajajo po mnenju proizvajalca v tem segmentu največji 33,6 cm (13,2-palčni) vzdolžno postavljeni osrednji zaslon z intuitivnim vmesnikom, ki je zasnovan tako, da omogoča preprosto navigacijo po obsežnem naboru funkcij za vožnjo in udobje. Tehnologija omogoča brezžično posodabljanje programske opreme Ford Power-Up, ki sčasoma še izboljša funkcionalnost.
Novinec uvaja tudi možnost samodejnega menjalnika za varčne 48-voltne blage hibridne pogonske sklope EcoBoost hybrid z močjo do 155 KM. Sedemstopenjski samodejni menjalnik Powershift z dvojno sklopko omogoča manj zahtevno vožnjo – zlasti v mestnem prometu in prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem –, hkrati pa dopolnjuje električno podprto zmogljivost hibridnega pogonskega sklopa.
Focus narekuje smernice na področju asistenčnih sistemov
Med naprednimi tehnologijami za pomoč vozniku, ki so prvič na voljo v focusu, je tudi sistem za nadzor mrtvih kotov z asistenco. Ta preverja, ali se v voznikovem mrtvem kotu z zadnje strani bližajo vozila in lahko s pomikom volana v nasprotni smer opozori voznika ter ga odvrne od spremembe voznega pasu, če zazna potencialno nevarnost trčenja. To velja, tudi, če vozimo za seboj prikolico. Voznik na zaslonu na dotik vnese dolžino in širino prikolice, preden jo priklopi na vozilo. Sistem samodejno poskrbi za izravnavo in opozori voznika, če je v mrtvem kotu vlečene prikolice drugo vozilo.
Ford je predstavil tudi novega focusa ST, ki so ga razvili v oddelku Ford Performance. Odlikujejo ga bolj športne poteze zunanjosti in oblikovanje platišč iz lahke zlitine, novost zelena barva in povsem novi, v podjetju razviti športni sedeži. Še naprej ga poganja zmogljiv bencinski motor EcoBoost, na voljo pa je kot petsedežna kombilimuzina ali karavan.
Nova asistenca za križišča deluje s pomočjo naprej usmerjene kamero v kombinaciji z radarjem, da nadzira cesto pred vozilom in zazna nevarnost trčenja z vozili, ki se bližajo po vzporednih voznih pasovih. Asistenca lahko samodejno zavira pri hitrosti do 30 km/h in tako pomaga preprečiti ali ublažiti nesreče, ko voznik prekriža pot nasproti vozečega vozila, na primer v križišču ali odcepu. Sistem za delovanje ne potrebuje cestnih oznak ali infrastrukture in deluje tudi ponoči, ko ima vozilo vklopljene žaromete.
Na voljo sta tudi sistem informacij o lokalnih nevarnostih, ki lahko voznike obvesti o nevarnih razmerah na cesti pred njimi, tudi če dogodek ni viden zaradi ovinka na cesti ali drugih vozil, ter aktivni tempomat s funkcijo Stop & Go, prepoznavanjem prometnih znakov in usmerjanjem v sredino voznega pasu, ki pomaga zmanjšati obremenitve pri vožnji v prometu s pogostim ustavljanjem in speljevanjem.
Novi modeli so opremljeni tudi s sistemom opozarjanja na potnike v zadnjem delu vozila, ki voznikom pomaga, da v vozilu ne pozabijo otrok ali hišnih ljubljenčkov, saj jih opomni, naj preverijo zadnje sedeže, če so bila pred vožnjo odprta zadnja vrata.
Izboljšali so tudi 1653-litrski prtljažnik v karavanski izvedbi: uvedli so novo ‘mokro območje’, talne in stranske obloge, ki jih je mogoče preprosto očistiti, ter navpično pregrado za preprosto in učinkovito organizacijo prtljažnega prostora.
sramota novinarji, vse za par dni zastonj avta, kritike pa nobene..
Uaaauuu! Kako velik "nagrobnik"! Mali vozniki ne bodo videli desno...