Vsake lepe stvari je enkrat konec. Ime vectra, ki jo je od leta 1988 nosilo 5,5 milijona prodanih Oplovih vozil, odhaja v zasluženi pokoj. Vendar Nemci zatrjujejo, da bo družina insignie več kot dostojni naslednik. Novi rod naj bi pomenil radikalen korak naprej v Oplovi filozofiji, tako glede zmogljivosti kot udobja. Obenem v tovarni obljubljajo, da bo insignia vsej napredni tehnologiji navkljub ostala cenovno dostopna širši množici kupcev in zato resen konkurent dražjim tekmecem.
|
Podatki glede oblike novinke so zelo skopi, namigujejo le, da jo bo povzela po odmevnem športnem konceptu GTC. Insignio bodo sestavljali v matični tovarni v Rüsselsheimu, postavljena pa bo na platformo epsilon 2, ki si jo bo delila z drugimi modeli znotraj matične korporacije GM. Prvič bo javnosti predstavljena na londonskem avtosalonu konec prihodnjega julija.
Začetki Oplovih avtomobilov srednjega razreda segajo v leto 1970, ko je bila predstavljena ascona. V treh generacijah so prodali kar 4,4 milijona primerkov. Leta 1988 jo je nadomestila vectra. Glede na prodajne rezultate se je Opel z vectrinimi tremi generacijami uvrščal med poglavitne igralce v srednjem razredu vozil.