V osnovi Tesla vozila veljajo za precej varna. Po ocenah neodvisne organizacije Euro NCAP celo za ena najbolj varnih na trgu.
Ko so lani pri evropskem konzorciju Euro NCAP primerjali varnost odraslih potnikov, varnost otrok, pešcev in delovanje ter opremljenost z asistenčnimi sistemi za pomoč vozniku, je električna tesla model 3 blestela prav v segmentu asistenčnih sistemov, kjer med drugim preizkušajo samodejno zaviranje pred pešci. Tesla je na področju asistenčnih sistemov dosegla kar 94 odstotkov najvišje ocene, na primer veliki Mercedesov SUV je bil drugi najboljši na tem področju z 78 odstotki. 94 odstotkov je tudi najboljša ocena, ki jo je za ta razred prejel katerikoli od modelov vozil preskušanih po najnovejšem protokolu Euro NCAP. Blestela je tudi v drugih segmentih, tudi pri varnosti odraslih potnikov in otrok.
Tokrat pa so pozornost pritegnile fotografije iz ZDA, ki so nastale po julijski nesreči najnovejšega modela Y. Zadnji del modrega modela Y je bil močno izmaličen. Potniški sedež je bil povsem deformiran in upognjen nazaj. Če bi bil nekdo na zadnjem sedežu, bi se verjetno zanj ali zanjo izkazalo za zelo slabo.
Fotografije, ki jih je ameriški blog za e-mobilnost InsideEVs objavil po nesreči v ameriški zvezni državi Arizona, so poskrbele za niz kritik in tudi zaskrbljenosti. Glede na poročilo policije je komunalno vozilo, ki je vleklo prikolico, trčilo v zadek tesle. Slike so bile prvotno objavljene v skupini Tesla Model Y Facebook.
Jason Levine, vodja ameriške interesne skupine "Center za avtomobilsko varnost", je za InsideEV povedal: "Dejstvo je, da je Tesla, podjetje, ki je specializirano za pogonske in vozne tehnologije. Njihov sedež se je izkazal za nevarnega. Najboljša primerjava je z vrtnim stolom. To je najboljši primer, da moramo na novo pregledati in narediti spremembe pri varnostnih standardih.”
InsideEV-ovci so želeli več podrobnosti o nesreči, vendar je v poročilu zapisano, da se voznik poškodovane tesle še ni odzval na poizvedbe.
Spletni portal "EFahrer.com" pa citira Georgea Hetzerja, "izkušenega inženirja avtomobilskih sedežev", ki ameriško agencijo za prometno varnost NHTSA obtožuje dejstva, da je varnosti test za trke FMVSS 207, s katerim so med drugim preverjeni avtomobilski sedeži, "zastarel".