"To, da temelji na platformi EMP2 pomeni, da so motorji in menjalniki enaki kot pri drugih naših osebnih vozilih. Temu smo prilagodili tudi opremo vozila, asistenčne sisteme, kot je sistem samodejnega zaviranja v sili, predvsem pa smo želeli vozniku omogočiti med vožnjo občutek, sedenja in dinamike kot v osebnem vozilu," nam je na avtomobilskem salonu v Ženevi pojasnil vodja projekta traveller Sylvain Champoimier. Dejal je, da je to osebno vozilo, gospodarsko različico bodo še predstavili.
Prvi s 4,6-metrsko različico
Traveller ponuja do devet sedežnih mest in 1500 litrov prostornine prtljažnika oziroma 4900 litrov po zaslugi odstranljivih sedežev. Peugeotov strokovnjak je pojasnil, da so temu prilagodili zadnjo premo s poševnim trikotnim vodilom, ki dopušča 1400 kilogramov dovoljene obremenitve. Blaženje trikotnih vodil ublaži udarce. Vzmeti s spremenljivo togostjo in variabilni amortizerji s samodejno nastavitvijo glede na obremenitev zagotavljajo udobje pri praznem in natovorjenem vozilu. Nova zadnja prema pa je poleg tega združljiva še s štirikolesnim pogonom (4x4), za katerega poskrbijo pri specialistu Dangel.
Traveller je pravzaprav eden od trojčkov sorodnih modelov, saj je nastal v sodelovanju s Citroënom in Toyoto. Največje spremembe med vsemi modeli se nanašajo na zunanji videz. Champoimier je pojasnil, da je imel glavno vlogo pri razvoju koncern PSA Peugeot Citroën: "Toyota ima vlogo dobavitelja. PSA je načrtoval in oblikoval avtomobil, tudi proizvajamo ga mi." Strokovnjak dodaja, da je bila Toyota, ki se v svoji filozofiji izdelave precej razlikuje od Francozov, zaupljiva do Peugeota in Citroëna: "Tako velike avtomobile, enoprostorce, izdelujemo že desetletja. Zelo zadovoljni so s kakovostjo izdelka, čemur Toyota posveča veliko pozornost."
"Delež Peugeota in Citroën pri razvoju je bil enakomeren, smo pa vsak po svoje poskrbeli za zunanji izgled vozila," pravi Champoimier, ki je na naše vprašanje, ali gre za zamenjavo za upokojenega enoprostorca 806 odgovoril nikalno: "V svoji paletni nimamo podobnega vozila. To je povsem nov osebni avtomobil. V primerjavi z modelom 806 je bistveno širši, prav tako nagovarja različne stranke. Če smo povsem natančni, želimo z njim nagovoriti dva tipa strank. Prvi so fizični kupci, tako aktivne družine, družine z več otroki, drugi so poslovni uporabniki, ki vozilo uporabljajo za prevoz ljudi na letališča, izposojevalnice avtomobilov …"
V čem je boljši ov VW transporterja?
Motorizacijo sestavljajo motorji BlueHDi Euro6 z zmogljivostjo do 133 kilovatov moči in 400 Nm navora, ki so opremljeni sistemom za selektivno katalitično redukcijo pred filtrom trdnih delcev. Povprečno stopnjo emisij CO2 je 140 gramov na kilometer, oziroma 5,4 litra plinskega olja na 100 kilometrov. Na voljo je tudi samodejni šeststopenjskim menjalnik EAT6.