Celotna zunanja podoba peugeota RCZ izžareva bolj športno, kot je to v navadi pri kupejih znamke z vzpenjajočim levčkom na nosu. S prisilno polnjenimi motorji in športnim podvozjem pelje ob bok audijevemu TT-ju, ki pa ga s ceno 26.500 evrov močno prekaša. ESC je vedno serijski, štirikolesni pogon za sedaj ni v ponudbi, naj bi ga pa tako kot hibridno različico (s porabo 3,7 litra in 95 gramskimi emisijami) čez čas le dočakali.
Pravi 2+2 športni kupe
Oblikovno se naslanja na CC izpeljanko modela 308, a ta podobnost pohvalno ni preveč očitna. Nenazadnje gre za model, ki je pozicioniran nekoliko višje in naj bi privabljal tudi drugačno (beri: zahtevnejšo) klientelo kot CC. Od slednjega je tudi 153 milimetrov krajši, 28 širši in kar je najpomembnejše, 64 milimetrov nižji. Na boku opaziš poudarjene blatnike in proti zadku strmo padajočo kupolasto streho. Posebnost te je tudi valovita oblika, ki pa ne okrni preglednosti in pogleda nazaj. Posebnost predstavljajo tudi prevleka strehe iz l+ogljikovih vlaken in aluminijasta prevleka strešnih lokov. Na zadku dominirajo svetila iz LED tehnike in pa spojler, ki se pri 85 kilometrih na uro (km/h) dvigne iz ležišča in zavzame kot 19 stopinj. Nad hitrostjo 155 km/h se naklon poveča na 34 stopinj, spojler pa lahko upravlja tudi voznik sam prek stikala v kabini.
Elegantna in predvsem športna notranjost
Ta je prav tako kot zunanjost dodelana, in čeprav je za osnovo vzeta armaturna plošča iz modela 308, pa so materiali nekoliko boljši, občutek prestiža pa pričarajo večja količina aluminija in klavirske črnine. Čeprav gre za kupe zasnove 2+2, se najbolje (prostorsko) godi prednjima potnikoma, v drugi vrsti se bodo dobro počutili le prtljaga ali osebe manjše rasti. Prtljažnik ob tem ponudi za od 384 do 760 litrov prostora, kar je več kot soliden dosežek v primerjavi s konkurenco.
Opremski paket je en sam, vsebuje pa vso varnostno opremo, vključno z ESC, 18 palčna platišča, dvoobmočno klimo, tempomat, parkirna pomagala zadaj in radio s CD/MP3-predvajalnikom in priključki za zunanje naprave ter bluetooth. Na seznamu doplačil najdemo še palec večja platišča in JBL audio sistem, ksenonska svetila, usnje (tudi na vratnih oblogah in armaturi), oblikovne dodatke pri strehi, prednjem odbijaču in vzvratnih ogledalih, ter športni paket.
Motorji s turbo polnjenjem
Motorno paleto za sedaj sestavljajo trije agregati, in sicer dva bencinska 1,6-litrska THP s 115 oziroma 147 kilovati (ta pride nekoliko kasneje) ter 2,0-litrski dizelski s 120 kilovati. Menjalnik je v osnovi šeststopenjski ročni, na željo kupca pa je v kombinaciji s šibkejšim bencinarjem na voljo tudi šeststopenjska avtomatika.
Prednja prema je tipa Mc Pherson, pri zadnji pa gre za poltogo elastično premo. Zavorni diski pri 147 kilovatni različici merijo 340 milimetrov.
Cenejši od konkurence
Cene se, kot rečeno, pričnejo pri 26.500 evrih, dizel in močnejši bencinar sta od le-te tri tisočake dražja. Za avtomatiko (pri THP 156) boste morali dodati 1.300 evrov. Letos naj bi RCZ našel 75 kupcev.