308 SW je drugo karavansko vozilo v modelni paleti francoskega proizvajalca vozil po večjem, srednje velikem 508 SW. V osnovi se od kombilimuzine najbolj razlikuje po uporabnosti, a kako drugačen je SW od običajnega 308?
SW temelji na razširjeni različici platforme EMP2. V primerjavi s kombilimuzino ima predvsem daljšo medosno razdaljo (+ 55 mm) ter daljši zadnji previs (+21 cm). Preoblikovan zadek je narejen tako, da se ujema z agresivnim obrazom in na sploh mišičasto karoserijo. Z enakimi vodoravno razporejenimi vitkimi zadnjimi lučmi ima nov integriran spojler, ki je nad poševnim zadnjim vetrobranskim steklom. Prtljažnik sega nižje do dinamično oblikovanega zadnjega odbijača s plastično oblogo, medtem ko elegantna strešna linija, ki jo poudarja padajoča linija oken, omogoča izboljšan koeficient zračnega upora (Cd) 0,277.
Prtljažnik za dolge in velike predmete
V karavanu je na prvem mestu praktičnost. Za električno dvižnimi prtljažnimi vrati z nizkim nakladalnim prostorom je v 5-sedežni postavitvi sedežev do 608 litrov prostora za prtljago. Ta številka lahko doseže 1.634 litrov, če zložite zadnje sedeže (deljenje v razmerju 40/20/40). V tem primeru lahko prevažate predmete do dolžine 1,85 metra.
Futuristična armaturna plošča i-cockpit je enaka kot v kombilimuzini in združuje do 10-palčni 3D digitalni sklop instrumentov z 10-palčnim zaslonom na dotik, ki je del informacijsko-zabavnega sistema. Na voljo je seveda Peugeotov volanski obroč z majhnim premerom, LED osvetlitev in opcijski sistem Hi-Fi Focal Premium z 10 zvočniki in 12-smernim ojačevalnikom 690 W.
308 SW ima vse najnovejše Peugeotove sisteme za pomoč pri vožnji. Več o tem si lahko preberete v članku ob razkritju nove generacije peugeota 308.