Avto
57 ogledov

Peugeot z novim 3008 konkurenci vrgel rokavico

Peugeot 3008
1/35
Peugeot
Peugeot je radikalno spremenil koncept svojega kompaktnega športnega terenca 3008. Nova generacija prinaša veliko napredne tehnologogije, vključno z asistenčnimi sistemi, novo, drugo generacijo potovalne kabine peugeota- i cockpita. 3008 je zasnovan na novi arhitekturi, ki poleg nižje mase zagotavlja več agilnosti in večjo ekonomičnost.

Peugeot je svojega aduta v razredu kompaktnih športnih terencev novinarjem predstavil v Parizu. Javnosti bo novinec uradno razkril septembra na avtomobilskem salonu v Parizu. Prodajati ga bodo začeli oktobra. Po razstavi bo kmalu na voljo tudi v slovenskih prodajnih salonih.

Že na prvi pogled so razlike z generacijo, ki jo bodo upokojili, velike. Lahko zapišemo, da so spremembe na zunanjosti radikalne, velike. Vozilo je oblikovano veliko bolj športno, agresivno, kar mu bo v pomoč v zahtevnem razredu vozil in boju za tržno pogačo z qasqaijem, kadjarjem, kugo ... Žarometi so za doplačilo na voljo v polni led tehnologiji, grafika led žarometov zadaj je prepoznavna, z mačjimi kremplji.

Bolj prosotren v kabini in prtljažniku

Peugeot 3008 | Avtor: Peugeot Peugeot
Postavljen je na najnovejšo modularno hišno platformo EMP2, ki je omogočila, da je v primerjavi z aktualnim modelom za okoli 100 kilogramov lažji, hkrati pa je konkretno zrasel, za osem centimetrov. Je tudi nekoliko širši in nižji, a bistveno prostornejši, saj so medosje raztegnili za 6,5 centimetra. To pomeni več prostora za potnike v kabini in prtljago v prtljažniku, ki s postavljenimi sedeži meri 520 litrov, s podrtimi pa 1580 litrov. Prtljažni so povečali za 90 litrov, prostora za noge je za 2,4 centimetra več, več pa je tudi prostora nad glavo, in  sicer za 3,6 centimetra. Pri Peugeotu izpostavljajo nizko nakladalno dno pri prtljažniku, ki olajša nalaganje prtljage.

Dva velika ekrana pričarata futuristično vzdušje

V potovalni kabini Peugeot predstavlja drugo generacijo peugeot i-cockpita. Ta vključuje kompakten volan, ki je oblikovno prenovljen z dvema sploščenima predeloma, kar omogoča boljši oprijem in vozniku zagotavlja širše vidno polje ter več prostora za noge. 8-palčni zaslon na dotik je kot tablični računalnik umeščen na sredino armaturne plošče in opremljen s kapacitivno tehnologijo za boljšo odzivnost. Ob njem je niz šestih tipk, ki omogočajo neposreden in stalen dostop do glavnih funkcij za udobje: avtoradio, klimatska naprava, navigacija, nastavitve vozila, telefon in mobilne aplikacije. Pred voznikom je visoko umeščena instrumentna plošča opremljena z 12,3-palčnim digitalnim prikazovalnikom visoke ločljivosti s futuristično grafično podobo.

Peugeot 3008 | Avtor: Peugeot Peugeot

Sedeži tudi masirajo

Francozi izpostavljajo še vgradnjo prestižnejših materialov, tako na pogled, kot otip. Od tehnologij omenimo sistema za nadzor oprijema (Advanced Grip Control), ki glede na podlago ponuja pet režimov delovanja (normalen, sneg, blato, pesek, ESP OFF), Hill Assist Descent Control (HADC) - funkcija za pomoč pri spustu po strmini. Za udobje lahko ob doplačilu skrbijo prednji sedeži s pnevmatskim masažnim sistemom z osmimi blazinicami, na voljo je tudi veliko panoramsko strešno okno z zastorom in svetlobnimi nizi, ter priznani Hi-Fi sistem Premium FOCAL®.

Peugeot 3008 | Avtor: Peugeot Peugeot
Iz nabora asistenčnih sistemov za pomoč vozniku bodo v peugeotu 3008 na voljo samodejno zaviranje v sili (Active Safety Brake), opozorilnik za nevarnost naleta (Distance Alert), opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu (Active Lane Departure Warning), opozorilnik na voznikovo nepozornost, samodejni preklop dolgih luči, prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti in priporočeno hitrost, aktivni tempomat s funkcijo Stop (s samodejnim menjalnikom), aktivni sistem nadzora mrtvega kota. Pri parkiranju bo v pomoč funkcija Visio Park (Vision 360°) in sistem pomoči pri parkiranju nove generacije.

S področja povezljivosti bo na voljo funkcija Mirror Screen, združljiva z Android Auto in Apple CarplayTM (od telefona iPhone 5 dalje). Polnjenje pametnega telefona z indukcijo (združljive naprave s standardom Qi) in povezan navigacijski sistem 3D, ki ponuja prikaz stavb in spomenikov v skladu z obliko terena. Omogočeno je tudi glasovno ukazovanje.

V začetku bosta na izbiro dva bencinska in štirje dizelski motorji, vsi s turbo tehnologijo in dva menjalnika, šeststopenjski ročni in šeststopenjski samodejni menjalnik.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.