Predvsem spredaj je opaznih veliko slogovnih podobnosti z najnovejšimi različicami aurisa in avensisa, kar hkrati pomeni še bolj zašiljene (lahko tudi polne LED) svetila in nekoliko bolj elegantnejšo masko.
PREBERITE ŠE:
Osvežitev je ošvrknila tudi zadnja svetila, znotraj Japonci razlagajo o boljši kvaliteti in mehkobi materialov, standarden je postal TFT zaslon, novi so merilniki, hvalevredno je tudi RAV4 pridobil "safety sense" paket aktivnih pomagal, kamor sodijo city AEB, zaznava pešcev, radarski tempomat, sistem za nenamerno prehajanje pasov, avtomatski preklop žarometov .... V avtu si je mogoče omisliti tudi 360-stopinjski pogled prek kamer.
Velika novost pa je tudi hibridna različica. Težko je sicer napovedati, ali bo na voljo tudi v Sloveniji, saj gre za kombinacijo 2,5-litrskega bencinarja in električnega motorja, ki so si jo izposodili pri lexusu NX300h. Avto ima tako na zalogi 145 kW moči (197 KM).