Avto
693 ogledov

Orjaški audi Q7 e-tron obljublja porabo pod dvema litroma

Audi Q7 e-tron
1/14
Žurnal24 main
Priključni hibrid BMW X5 je dobil konkurenta v audiju Q7 e-tron. Razlika je velika. Audijev priključni hibrid za razliko od BMW, ki ponuja kombinacijo prisilno polnjenega bencinskega štirivaljnika in elektromotorja, združuje šestvaljni motor TDI, elektromotor in pogonom quattro. Q7 e-tron je s primerljivo opremo za okoli 10 tisočakov dražji od običajnega Q7.

Srce audijevega baterijskega športnega terenca je hibridni pogonski sklop. Sistemska moč trilitrskega dizelskega šestvaljnika in elektromotorja je 275 kilovatov (373 KM), sistemskega navora je kar 700 Nm. To mu omogoča, da z mirovanja do 100 km/h pospeši v 6,2 sekunde, po kriterijih Novega evropskega voznega cikla (NEVC) pa poraba goriva ne presega 1,8 l/100 km (emisija CO2 48 g/km). Največja hitrost je 230 km/h.

Za boljšo vozno dinamiko skrbi tudi stalni štirikolesni pogon quattro, ki mu med ovinki podporo zagotavlja inteligentna programska oprema. Ta skrbi za porazdeljevanje navora po posameznih kolesih. V ovinkih minimalno zavira kolesi na notranji strani zavoja in tako dodatno izboljšuje vodljivost in stabilnost vozila.

Audi Q7 e-tron | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main

Brez ustavljanja od Ljubljane do Barcelone

Nujen del vsakega hibrida je baterija. Pri Audiju so izbrali litij-ionsko baterija, ki je sestavljena iz 168 prizmatičnih celic in je tekočinsko hlajena. S kapaciteto 17,3 kWh po kriterijih Novega evropskega voznega cikla (NEVC) pri električnem režimu delovanja omogoča doseg do 56 kilometrov. Pri Audiju navajajo, da je največji možni skupni doseg z motorjem TDI do 1.320 kilometrov.

Audi Q7 e-tron | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main
Audi Q7 e-tron | Avtor: Žurnal24 main Žurnal24 main


 

 

 

 

 

Q7 e-tron so opremili z novo tehnologijo večfaznega polnjenja, ki omogoča polnjenje z močjo 7,2 kW. Baterija se na industrijski električni vtičnici v celoti napolni v manj kot dveh urah in pol. Pri Audiju so se osredotočili na nekatere nove pametne rešitve. Tako lahko s storitvami e-tron iz ponudbe Audi connect voznik funkcije, kot sta polnjenje in klimatiziranje, upravlja preko pametnega telefona.

Audi Q7 e-tron | Avtor: Audi Audi

Audi Q7 e-tron | Avtor: Audi Audi
Trije režimi delovanja

Kot smo vajeni že iz drugih priključnih hibridov, tudi Audijeva tehnologija omogoča tri režime delovanja. Voznik lahko izbere izključno električno vožnjo, v hibridnem načinu vozilo v veliki meri prosto odloča o vrsti pogona, pri režimu battery hold pa skuša prihraniti razpoložljivo električno energijo za poznejši čas.

Audi Q7 e-tron stane vsaj 87.600 evrov, kar je okoli 16 tisočakov nad običajnim, a slabše opremljenem Q7. Priključni hibrid namreč že serijsko vključuje 19-palčna platišča, profesionačlno navigacijo z digitalnim zaslonom ... S primerljivo opremo je tako Q7 e-tron okoli 10 tisočakov od klasične različice.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.