Pri Oplu so svoj odločitev pokomentirali s tem, da je Norveška najbolj zrel trg električni vozil v Evropi. Zahvaljujoč razviti mreži polnilnic, ugodnostim za lastnike električnih vozil kot so zastonj parkirna mesta v centrih mest, brezplačni trajekti, uporaba avtocest in ugodni davki, električna vozila na Norveškem predstavljajo 15 odstotkov vse prodaje novih vozil.
Na Norveškem so tako v prvih 11 mesecih letošnjega leta prvič registrirali 115.875 novih vozil, od tega je bilo 17.485 električnih modelov. Norveški sledita Francija s 16.091 prodanim EV vozili in Velika Britanija z 8.107 prodanimi vozili. Tako britanski, kot francoski trg vozil je za dvajsetkrat večji od norveškega.
Iz Londona v Pariz brez ustavljanja
To je ključni podatek, zakaj so ampero-e najprej ponudili Severnjakom. Pri Oplu poudarjajo, da bo na začetku prodaja električnega modela zelo omejena, na evropske trge pa bo prihajal postopoma. Načrt uvajanja se pri tem osredotoča na države z vzpostavljeno infrastrukturo EV in največjimi ambicijami, da na svojih cestah zagotovijo čim več vozil z električnim pogonom.
Norveški, kjer bodo prva vozila na ceste zapeljala spomladi, bodo sledile Nemčija, Nizozemska, Francija in Švica. Večina drugih evropskih držav bo sledila proti koncu leta 2017 ali v letu 2018, ko se bo povečal obseg proizvodnje. Pri Oplu Slovenija so za zurnal24.si povedali, da še ni znano, kdaj jo lahko pričakujemo pri nas, verjetno pa vsaj še eno leto ne.
Opel je ampero-e predstavil na salonu v Parizu. Z enim samim polnjenjem baterije so se do francoske prestolnice pripeljali iz Londona, baterija pa še ni bila izpraznjena. Prav to je tisto, kar v Rüsselsheimu, domačem kraju Opla, poudarjajo.
Ampera-e z električnim dosegom prevozi več kot 500 kilometrov brez vmesnega polnjenja. Nemci trdijo, da je to vsaj 100 kilometrov več od najbližjega tekmeca, kar se jih v tem razredu trenutno vozi po cestah. Kombinirani doseg po WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure, ‘svetovno usklajeni preizkusni postopek za lahka vozila’) znaša več kot 380 kilometrov. Seveda se bo doseg pri vsakdanji uporabi razlikoval glede na osebni slog vožnje in druge zunanje dejavnike, kot sta zunanja temperatura in teren izbrane poti.