Zamejski Slovenec Patrik Zajelšnik in njegova 500 konjska Norma M20FC sta bila na Gorjancih brez prave konkurence. Veliko bolj napeta je bila borba za preostale stopničke v skupni uvrstitvi za katere so se potegovali Vladimir Stankovič z dvolitrsko Formulo 3 Lola B09, Herman Waldy Jr. s Formulo Mater, Bernhard Gradischning (Norma M20FC) in Karll Schagerl (VW Golf R TFSI).
V skupnem seštevku državnega prvenstva Slovenije je nesporni favorit bil Milan Bunič (Lancia Delta Integrale), za njim pa so se za mesta čim bližje vrhu borili Matej Grudink (Renault Clio), Matevž Čuden (Renault Clio), Matic Kogej (Mitsubishi Lancer EVO IX) in Gregor Volk (Subaru Impreza).
Stankovič bil hitro na poti, a ...
Po sobotnih treningih so favoriti bili bolj ali manj na pričakovanih mestih - Stankovič tretji skupno, Bubnič pa vodilni v razvrstitvi državnega prvenstva. Nedeljski dirki sta prinesli nepričkovane razplete. Najprej je odstopil Bubnič zaradi okvare sklopke, takoj za njim pa tudi Stankovič zaradi težav z elektroniko menjalnika. Sledilal je še nesreča Hermana Waldyja, kar je odprlo pot do drugega mesta Bernhardu Gradischnigu ter do tretjega mesta Karlu Schargelu.
“Po sobotnih treningih smo ugotovili, da je zaradi izjemno neravnega asfalta potrebno temeljito spremeniti nastavitve podvozja na mojem dirkalniku. Kljub temu, da je okvara polosi preprečila nastop na 3. treningu, je nedeljske dirka pokazala, da je moja ekipa z Igorjem Rupnikom na čelu uspela odlično opraviti delo. Bil sem zelo hitro na poti, le 500 metrov pred ciljem pa me je ustavila okvara računalnika sistema za prestavljanje,” je po dirki povedal vidno razočarani Stankovič.
V skupni razvrstitvi državnega prvenstva je po odstopu Bubniča slavil Matej Grudnik, drigi je bil Matic Kogej in tretji Matevž Čuden, ki je tako prevzel vodstvo v skupnem seštevku.
Državno prvenstvo Slovenije v gorsko hitrostnem avtomobilizmu se bo nadaljevalo 8. in 9. avgusta v Lučinah (Gorenja vas).