Serijski model bodo izdelovali na VW-jevi platformi MQB, predstavljal pa bo manjšega brata Volkswagnovega modela CC. Glavni konkurent bo mercedes-benz CLA.
Kupejevski dizajn so podkrepili z merami: v dolžino meri 4.597 milimetrov, v višino 1.422 milimetrov, širok je 1.838 milimetrov. V primerjavi z VW jetto je 48 milimetrov krajši, 58 milimetrov širši in prav toliko milimetrov nižji. Za primerjavo, mercedes-benz CLA v dolžino meri 4.630 milimetrov, širok je 1.777 milimetrov in visok 1.432 milimetrov.
Oblikovalci so mu elegantne in hkrati močne linije namenili z dolgim pokrovom, izrazitim C-stebričkom in kratkim prtljažnikom. Študija je lakirana v barvnem odtenku dragon red, rdečem laku s posebnim učinkom, ki je v barvnem kontrastu z visokosijajnimi črnimi elementi, kot je strešna površina z integriranim panoramskim strešnim oknom. Sprednji del z avantgardno mrežo hladilnika, LED-žarometi s 3D-videzom in veliko spodnjo odprtino za dovod zraka z značilno kromirano obrobo je oblikovan progresivno.
Podobo stranskega dela zaznamujejo 20-palčna večkraka aluminijasta platišča s pnevmatikami z manjšim prečnim presekom (velikosti 245/40), ki poudarjajo vtis športnega avtomobila.
V notranjosti je prostora za pet potnikov, prtljažnik meri natančno 500 litrov. Pod motornim pokrovom je 2,0-litrski štirivaljni turbomotor, ki ga poznamo iz golfa GTI, menjalnik je dvosklopčni DSG.
Veliko vprašanje je, kakšna bo cenovna politika glede novega štirivratnega kupeja, ki bo med drugim konkuriral hišnemu limuzinskemu audiju A3.