Volkswagen je predstavil novo generacijo svojega največjega in najdražjega modela. Že samo po sebi je s tem jasno, da je tudi najbolj napreden in ponuja vrhunec vsega, kar danes zmorejo pokazati pri znamki, marsikaj od tega pa bo serijskega.
Prvo pomembno dejstvo pri touaregu je, da so ga premierno občinstvu pokazali na dogodku v Pekingu. Nemci namreč jasno priznavajo, da so novi rod velikega suva snovali z mislijo hkrati na evropskega in kitajskega kupca, saj slednji postaja enako ali celo bolj pomemben. To je najbolj opazno pri zunanjem dizajnu, kjer spredaj avto zaznamuje "močan" nos z veliko kroma, kar je ena glavnih zahtev kitajskega trga, medtem ko v Evropi kupci to takšnega razkazovanja čutijo precej drugače. Verjetno bolj pogodu jim bo na videz nizka postava in monumentalen zaključek, kjer se v eno prelijeta obe bočni liniji.
Touareg je za konkretnih osem centimetrov daljši (4.878 mm), širši in nekoliko nižji, predvsem pa v povprečju za več kot 100 kilogramov lažji od predhodnika. Postavljen je na isto platformo kot novi porsche cayenne, a si v nasprotju s prejšnjo generacijo, ki ji je moral biti zelo "pokoren", sedaj s sorodnikom deli le en zunanji del - vetrobransko steklo.
Znotraj je touareg demonstrator naprednega nemškega inženiringa, premierno pri znamki uvajajo tudi novi Innovision Cokpit. Sestavljata ga dva digitalna zaslona, sredinski 15-palčni in voznikov 12-palčni, ki je izdatno prilagodljiv potrebam šoferja. Ohranili pa so tudi nekaj klasičnih gumbov, tudi tistega za uravnavanje glasnosti audio naprave. Udobja je veliko, avtomatski menjalnik in 4x4 pogon s sredinsko zaporo diferenciala pa serijska.
Prtljažnik ima najmanj 810 litrov prostora, serijski pri novem touaregu so številni asistenčni sistemi, kot sta nočni IR vid in asistent za zastoje (na Kitajskem nuja). Avto ima standardno polno LED razsvetljavo.
Dodatne prilagoditve so zajete v tri nivoje - atmosphere (poudarek na lesu), elegance (poudarek na kovinskih barvah) in R-line (športnost), seveda pa je seznam dodatkov še dolg.
Med posebnosti avta sodi elektromehanično podvozje, ki uravnava nagibanje, na voljo sta tudi zračno vzmetenje in štirikolesni volan. Čeprav je touareg bolj kot kadarkoli cestni avto, pa pri VW niso pozabili na njegove terenske zmogljivosti, čemur služi plejada mogočih nastavitev delovanja pogona. Avto lahko vleče tovor, težak do 3,5 tone.
Motorna ponudba v Evropi, kamor bo touareg zapeljal že v prihodnjih mesecih, bo osredotočena na 3,0-litrski V6 dizel, ki bo imel sprva 210 kW (285 KM), kasneje pa pride še v šibkejši različici s 170 kW (232 KM). Na voljo bo sicer še zmogljiv bencinski V6, kasneje pa obljubljajo tudi V8 dizla in hibrida.
V Evropi bodo touarega izdelovali v tovarni v Bratislavi, od koder je po letu 2002 na ceste zapeljalo že skoraj milijon avtov prve in druge generacije.
dezurni@zurnal24.si
Precenjena jajca...
Pač VW kot vsak VW vsi so isti samo malo šminke in je to to nemška jajca pač
Se zmeraj je ljudski avto,za na njivo je dober,sinonim za prewaro,nic posebnega,