Razred M je nekoliko zrasel, vsaj od zunaj pa vizualno ohranil trdno povezavo z obema predhodnikoma, ki so jih doslej po svetu prodali blizu milijona. Modernejšim, bolj napihnjenim, a še vedno zadržanim linijam pečat dajeta velika maska motorja in naprej poveznjen C stebriček. ML je malce daljši in širši, a tudi malenkost nižji. Dnevne luči svetijo v LED tehniki, pnevmatike so najmanj 17-palčne.
Precej novosti prinaša notranjost. Med ločenima merilnikoma hitrosti in vrtljajev je s podatki poln zaslon, na katerem se izpisujejo najrazličnejše informacije, odvisno od opreme. Ročki za smerokaze in tempomat sta zamenjali položaj, slednja je sedaj spodaj, na desni strani volana je ročica samodejnega menjalnika. Zavora je elektronska, ponudba materialov za ukrojitev notranjosti po lastnem okusu pa bogata. Z nastavljivim podvozjem rokujemo prek gumba na sredinskem grebenu.
Veliko naprednih pomagal
Športen in uživaški način življenja svojih kupcev želi avtomobil doseči tudi z velikim prtljažnikom. Serijski so sistem za nadzor budnosti, sedemstopenjski samodejni menjalnik, tristopensjki ESP, program za terensko vožnjo, električni sprednji sedeži.
Za zdaj trije motorji
Vstopni štirivaljni ML 250 bluetec ima 2,2 litra prostornine in se ponaša s standardom euro 6 in 150 kW moči, stane pa 56.280 evrov. Šestvaljni dizel s tremi litri prostornine nosi oznako 350 bluetec in ima 190 kW moči, stane pa od 61.460 evrov dalje. Bencinar v ponudbi je za zdaj šestvaljni 350 bluefficiency s 3,5-litra prostornine in 225 kW moči. Stane 62.400 evrov. Vsi motorji obljubljajo učinkovitost na zelo visokem nivoju. Nekje sredi prihodnjega leta pride še različica 63 AMG, ki jo bo gnal V8 bi-turbo motor prostornine 5,5 litra s 386 kW.
Letos naj bi novega ML-a že vozilo 20 novih kupcev, prihodnje leto pa pri uvozniku računajo na prodajo 120 vozil, čeprav se zavedajo, da bo v trenutni gospodarski situaciji, še posebej v gradbeništvu, od koder je prihajalo največ strank, to precej ambiciozen cilj.