Že pred časom je postalo znano, da se bosta najmanjša Porschejeva dvovratna modela odslej poimenovala numerično po vzoru starejšega in večjega brata 911.
718 boxster je torej posodobljena druga generacija zabavljaškega dvosedežnika, ki je poleg sprememb pri imenu dobil še večja in bolj sploščena vstopišča zraka, dnevne LED sijalke so ožje, celotni žarometi bolj zašiljeni. Tudi bočne reže so večje, drugačne so ročice na vratih. Zadnja svetila so tudi malce spremenjena in dajejo vtis širšega vozila, napis "Porsche" zadaj se je preselil in krasi spodnji del malega spojlerja.
Znotraj je sprememb manj, a so opazne. Standarden je sedaj posodobljen Porsche Communication Management infotainment. Kupci lahko ob naročilu modela naročijo opcijsko športno podvozje, ki je pri običajnem 718 nižje za -10 mm, pri različičic S pa -20 mm. S tuniranjem podvozja in pogona so dosegli še boljšo odzivnost v ovinkih.
Manj valjev, več moči
Druga pomembna plat novosti je pri pogonu, saj je 718 boxster odslej gnan z dvema valjema manj. Ima "le" 2,0 litra prostornine, po zaslugi turbo polnjenja z variabilno geometrijo (tehnologijo je uvedel 911) zmore 220 kW (300 KM) in 380 Nm navora, kar v opcijskem Chrono paketu požene avto do 100 km/h v 4,7 sekunde in do najvišje hitrosti 275 km.
Začetna cena za 718 boxster z ročnim menjalnikom je v Nemčiji 53.646 evrov. 718 boxster S se v "domovini" prične pri 66.141 evrih. Prodaja se prične spomladi, za zdaj pa še ni novic, kdaj bo sledil "trdostrešni" 718 cayman.
dezurni@zurnal24.si