Peugeot 308, ki so ga marca na ženevskem salonu razglasili za evropski avto leta 2014, je marca dobil dva nova pogonska agregata. 1,2-litrski e-THP z 95 kilovati moči (130 KM) in 230 Nm navora v kombinaciji z ročnim šeststopenjskim menjalnikov v zrak izpusti 107 gramov CO2 na kilometer.
V primerjavi z 1.6 VTi 120 motorjem ima trivaljni agregat z novo generacijo turbo in visokotlačnega direktnega vbrizgavanja sedem kilovatov moči več, v zrak pa izpusti 48 gramov škodljivega CO2 manj. Tovarniško izmerjena kombinirana poraba goriva je 4,6 l/100km, izpusti CO2 pa 107 g/km. Peugeot 308 z omenjenim motorjem je na dirkališču Almeria (Španija) porabil le 2,85 l/100 km.
Od marca je na voljo tudi 2.0 e-HDi z 110 kilovati moči (150 KM), ki v zrak izpusti 103 grame CO2 z ročnim in dva grama več s samodejnim menjalnikom.
Trivaljni bencinski turbo motor PureTech 1.2 e-THP z 95 kilovati moči (130 KM) bo od julija na voljo tudi s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, šibkejša različica z 80 kilovati moči (110 KM, 104 g CO2), je kombinirana s petstopenjskim ročnim menjalnikom.
Novembra bo na voljo še 1,6-litrski turbobencinski THP z 147 kilovati moči (200 KM) in 300 Nm navora, ki bo kombiniran s šeststopenjskim ročnim menjalnikom.
Kombilimuzinskemu 308 se bo junija pri nas pridružila še karavanska različica SW.