Sanderu, sanderu stepway in loganu, ki vstopajo že v tretjo generacijo od novega začetka romunske znamke po Renaultovim okriljem, so namenili popolnoma nove oblikovne linije, za katere pri Dacii pravijo, da so jih izumili na novo. Kljub temu vsi trije avtomobili ohranjajo za znamko značilne lastnosti, kot so preprosta oblika in zanesljiva preskušena tehnika, namenili pa so jim tudi več sloga, prilagodljivosti in opreme.
Dacia sandero je bil po uradni statiskiki s prodanimi 224.655 primerki sedmi najbolj prodajan avtov v Evropi v letu 2019, kar je na primer več od renaulta capturja, forda focusa, škode octavije ... Če bi prodali le 300 sanderov več, pa bi skočil po prodaji tako pred peugeota 208 kot VW tiguana!
Kot pravijo pri dacii, bo novi sandero s svojimi ramensko linijo in izstopajočimi krivuljami blatnikov izražal močno osebnost in robustnost, po drugi strani pa bo predvsem zaradi bolj nagnjenega vetrobranskega stekla, nižje in bolj tekoče strešne linije ter antene na koncu strehe deloval bolj aerodinamično od sedanjega sandera. Kljub enaki oddaljenosti dna od tal bo zato dajal tudi vtis, da je nižji in bliže tlom, k čemur bodo pripomogli tudi širši koloteki.
"Super novica!", je bil znameniti izrek Jamesa Mayja, ko je v oddaji Top Gear razpredal o vsaki vesti, povezano s takratno generacijo dacie sandero.
Nova generacija sandera in logana prinaša tudi svetlobni podpis v obliki črke Y na sprednjih in zadnjih lučeh, ki ji bo dal povsem samosvojo identiteto. Spredaj se bo svetlobni podpis nadaljeval tudi v horizontalno linijo na maski, kar se bo na podoben način ponovilo tudi zadaj in tudi pripomoglo k vtisu večje širine avtomobila.
Enako velja tudi za limuzinski logan, ki so ga rahlo podaljšali, prav tako pa tudi za sandero stepway, ki se bo od sandera optično razlikoval predvsem po bolj izrazito dvignjenem motornem pokrovu z bolj izrazitima izboklinama in bolj grobo oblikovanem odbijaču ter zaščitni plastiki.
Dodatne podrobnosti in tudi fotografije notranjosti bo znamka predstavila v prihodnjih tednih.