Avto
58740 ogledov

Nova poteza Magne sol na slovenske rane

Magna Steyr Hoče Anže Petkovšek Otvoritev lakirnice Magna
Magna. Obljubljali so 400 zaposlitev, pobasali milijone, nato pa odšli iz Slovenije. Zdaj napovedujejo veliko naložbo na Madžarskem in 300 novih delovnih mest, hkrati pa sporočajo: "Magna že desetletja ceni proizvodne in inženirske talente v Vzhodni Evropi."

Avtomobilski koncern Magna je na začetku leta napovedal zaprtje obrata lakirnice v Hočah, ki obratuje od leta 2019, dejavnosti, povezane z lakiranjem, pa so prestavili v Gradec.

Hoška občina je leta 2019 zagotovila potrebna zemljišča za širitev Magne, potekali pa so tudi postopki za pridobitev okoljevarstvenega soglasja za obrat za karoserije in montažo avtomobilov. Do širitve na koncu ni prišlo, še več, zgodba ima klavrni konec za številne slovenske delavce, ki so v kanadsko-avstrijski avtomobilski multinacionalki Magna Steyr ostali brez dela, ali pa se morajo po novem voziti na delo v Gradec.

Zato pa zelo preseneča zadnja poteza Magne, ki bo širila proizvodne zmogljivosti v naši neposredni bližini - na Madžarskem. Po pisanju spletne strani Automobilwoche želi skupina Magna zgraditi novo tovarno v Vecséju na Madžarskem in s tem razširiti svojo prisotnost v vzhodni Evropi. V prvem koraku naj bi zaposlili več kot 240 ljudi.

Magna Steyr Hoče | Avtor: Anže Petkovšek Otvoritev lakirnice Magna Anže Petkovšek
* - Slovenski politični vrh ob odprtju Magnine lakirnice leta 2019.

Magnina nova tovarna v mestu Vecsés na Madžarskem bo na površini 419.000 kvadratnih metrov izdelovala produkte za karoserije in šasije. Začetek serijske proizvodnje je predviden leta 2025. Komponente naj bi bile dobavljene "dvema evropskima prvovrstnima proizvajalcema originalne opreme", informacije vira navaja spletni portal Automobilwoche, kjer dodajajo, da je Magna v izgradnjo nove tovarne vložila več kot 50 milijonov evrov. Skupaj naj bi družba ustvarila več kot 300 novih delovnih mest.

"Magna že desetletja ceni proizvodne in inženirske talente Vzhodne Evrope in veseli nas, da lahko ponovno razširimo naše dejavnosti in ustvarimo nova delovna mesta v regiji," besede Johna O'Hare, predsednik skupine za karoserije in šasije Magna, povzema Automobilwoche.

dezurni@styria-media.si


 

Komentarjev 24
  • jed 19:14 15.maj 2023.

    Ne vem čemu tako začudenje? Tudi v podjetju kjer sem zaposlen je nemški lastnik del proizvodnje prestavil na Madžarsko. So pač cenejši. Slovenija je za tuje investitorje enostavno predraga.

  • pilotko 23:47 13.maj 2023.

    Naj naredijo muzej lakiranja avtomobilov. V Tržiču smo imeli Peko zdaj je muzej čevljev, imeli li Zelenico in klub, zdaj imamo vse v muzeju smučarije in naše žičnice le na slikah, ker jih je veterinarski župan Sajovic prodal za staro ...prikaži večaro železo in to ko se je zgradila nova koča na Zelenici in je razmah kolesarskih spustov- genialno !!

  • viljem 18:22 13.maj 2023.

    Ta svinjarija na prvovrstni kmetijski zemlji je čista politična korupcija in ekološka katastrofa, v gospodarskem smislu pa dodelavni posel za prazne glave, ki v Sloveniji nimajo več kaj iskati.