Avto
92 ogledov

Nova opel astra najprej na Krvavec, nato v Frankfurt

Opel astra
1/7
Opel
Opel je že pred septembrsko premiero svojega aduta v najbolj prodajanem avtomobilskem segmentu pri nas pripeljal v Slovenijo. Na Krvavcu smo si novinarji od blizu ogledali, in se tudi usedli, v novo generacijo astre, ki bo pri nas naprodaj novembra.

Pri zastopniku za znamko Opel so nas držali v napetosti, kaj nam bodo pokazali. Slutiti je bilo, da bi to utegnila biti povsem nova astra, ki jo je Opel na spletu "slekel" 1. junija letos. Dokaj nenavadno je, vsaj do sedaj to pri nas ni bil pogost primer, da bi avtomobile novinarjem in nekaterim izbrancem, razkrili še preden se pojavijo na avtomobilskih salonih. Astra bo sicer uradno javnosti predstavljena sredi septembra v Frankfurtu, kjer bomo podrobnosti poskušali izvedeti tudi od produktnih strokovnjakov.

Bolj dinamična, ponoči bo bolj opažena

In kakšna je v živo? Meni osebno je malo drugačna kot na slikah, kjer živo rdeča barva nekoliko zakriva linije. Vsekakor je bolj elegantna od modela, ki ga zamenjuje. Nos vozila se sicer bistveno ne razlikuje, je bolj dinamičen, izstopajo pa matrični žarometi, ki so razsvetlili končno postajo gondole na Krvavcu 1.500 metrov visoko. Velik odmik od zaobljenih žarometov na zadku so novi, ki ostajajo veliki, a z bolj ostrimi linijami. Menim, da bo astra z njimi ponoči bolj prepoznavna.

Pravijo, da je nekoliko manjša, na prvi pogleda se to ne zdi. Kljub temu naj bi bila znotraj večja. Na zadnji klopi se sedi udobno, bomo videli, kako bo med vožnjo. Še bolj udoben se mi je zdel prednji sedež. Armaturna plošča je urejena povsem na novo. Velike okrogle gumbe so zamenjali manjši, ki jih je manj. Tudi volan se mi zdi na prvi pogled bolj podoben tistemu v malem premium mestnem modelu adam, torej bolj športen. In taka naj bi po obljubah Opla nova astra tudi bila.

Sedeži zdaj tudi masirajo

Pravijo, da so jo poslali v "fitnes", zato je v primerjavi z aktualno generacijo lažja tudi za 200 kilogramov (odvisno od pogonskega sklopa). Dieta bi se morala poznati tako na nižji porabi, emisijah, kot vozni dinamiki. To bomo izbrani novinarji izvedeli že kmalu, saj jo bomo, takoj po zaključku avtomobilskega salon v Frankfurtu, v začetku oktobra preizkusili na ulicah Bratislave in njeni okolici. Takrat bomo poročali tudi o svojih izkušnjah izza volana. Preizkusili bomo tudi matrične led žaromete, ki se iz segmenta prestižnih vozil selijo v segment "ljudskih" modelov, kar astra vsekakor je, saj je bila v C segmentu vozil, kamor sodijo modeli kot so VW golf, peugeot 308, ford focus in drugi konkurenti, vedno med najbolj zaželenimi med Slovenci.

Tokrat lahko sodimo zgolj o dizajnu in materialih, ki so na otip in pogled prijetni. Na tiste adute, ki so očem skriti, pa bomo morali še malo počakati, in jih preizkusiti, preden bomo o njih sodili. Novosti ni malo. Obnovimo le tiste najbolj pomembne. To je enajsta generacija Oplovega avtomobila kompaktnega razreda. Doslej so izdelali že 24 milijonov kadettov in aster. Asta bo prvi opel s sistemom OnStar (pri nas na voljo prihodnje leto), prvenec je doživel nov informacijsko-zabavni sistem intelliLink R 4.0 združljiv z apple carplay in android auto, kot že omenjeni pametni led matrični žarometi narejeni po tehnologiji IntelliLux LED, ergonomski wellness sedeži s funkcijo masaže, prezračevanja in nastavitve sedalne površine sedeža.

Oplovi inženirji so ji namenili tudi zadnjo generacijo pogonskih agregatov z močjo od 70 kilovatov (95 KM) do 147 kilovatov (200 KM).

Komentarjev 2
  • blueone 00:51 28.avgust 2015.

    hahaha sedeži lahko masirajo...saj, če imam denar lahko kupim tudi avion pa letim...daj napišite koliko Slovencev bo kupilo Astro s sedeži, ki masirajo???