Sistem e-Power temelji na tehnologiji električnih vozil iz modela leaf. Za razliko od modela leaf so pri novi tehnologiji dodali majhen bencinski motor, ki po potrebi napaja visokozmogljivo baterijo, zato zunanje napajanje ni več potrebno, pri Nissanu pa trdijo, da zmogljivosti ostanejo na enako visoki ravni.
Tehnologija ima povsem električen pogon, kar pomeni, da kolesa v celoti poganja elektromotor, ki mu moč dovaja visokozmogljiva baterija prek kompaktnega pogonskega sistema, sestavljenega iz bencinskega motorja, električnega generatorja, inverterja in elektromotorja.
Nissan rešil težavo
Pri običajnih hibridnih sistemih se uporabljajo elektromotorji majhne moči, povezani z bencinskimi motorji, ki poganjajo kolesa, ko se baterija izprazni oziroma med vožnjo pri visoki hitrosti, medtem ko pri sistemu e-Power bencinski motor ni povezan s kolesi, ampak zgolj napaja baterijo. V nasprotju s povsem električnimi vozili električno energijo v tem primeru zagotavlja bencinski motor in ne samo baterija.
Takšna zasnova sistema običajno zahteva večji motor in baterijo, saj je motor edini vir, ki neposredno poganja kolesa, zato ima avtomobilska industrija težave pri nameščanju takšnih sistemov v kompaktna vozila. Pri Nissanu pravijo, da jim je uspel preboj, saj so znižali maso in razvili odzivnejše načine za nadzor motorja in optimizirali upravljanje električne energije.
price???