Slovenski zastopniki in uvozniki so si v letu 2014, če gre verjeti statističnim podatkom, oddahnili. Trg raste in naj bi po oceni direktorja znamke Audi v Sloveniji Francija Bolte konec leta znašal 51.000 vozil.
Zatišje pred nevihto
Nasprotno je trg premium vozil pri nas še vedno v rdečih številkah. Tudi zato, ker leto 2014 ni prineslo pomembnejših modelov. Prenovljeni A7 razmerij ne bo spremenil, je pa napoved za ofenzivo Audijevih modelov, ki bodo k nam zavili leta 2015. Že v začetku leta pričakujemo novi TT, sredi leta tudi novi Q7.
Audi je pri samosvojem A7 sportbacku, ki je nekakšna zmes med limuzino, karavanom in kupejem, obliki namenil le manjše spremembe. Večje, ki bodo pokazale v katero smer bo šel dizajn v Ingolstadtu, bodo razkrili prihajajoči modeli.
Še največja novost na zunanjosti je tehnološke narave. Žarometi spredaj že serijsko svetijo s polno LED osvetlitvijo, opcijsko so na voljo napredni matrični žarometi. Tudi zadaj sta žarometa opremljena z LED tehniko.
Od štirih do osmih valjev
Večje spremembe so skrili v drobovje in potniško kabino. Izboljšani agregati prinašajo več moči in hkrati nižje emisije ter nižjo porabo.
Na izbiro sta dva bencinska agregata, štirivaljni dvolitrski TFSI z močjo 185 kilovatov (252 KM) in šestvaljni trilitrski TFSI s štirikolesnim pogonom quattro z močjo 245 kilovatov (333 KM). Za tri šestvaljne dizle je rezerviran le trilitrski TDI agregat v različicah z 160 kilovatov moči (218 KM), 200 kilovatov moči (272 KM) in 235 kilovatov moči (320 KM).
Novosti, novosti, novosti, …
Start/stop sistem po novem deluje že pred popolno ustavitvijo vozila. Pri standardnem menjalniku se aktivira že pri hitrostih pod 7 km/h, kar se pozna pri nižji porabi goriva in nižjih emisijah. Voznik lahko pri tem na ekranu spremlja, ali je motor pripravljen na vžig, ali je v stanju izklopljenosti.
Sistem aktivnega tempomata (ACC) je omejen čas sposoben samostojne vožnje v prometu. Sistem s pomočjo kamere in senzorjev v prometu omogoča samodejno zaustavitev in speljevanje, ker razbira cestne oznake tudi sam zavija. Vendar le do določenega časa, ko ima voznik umaknjene roke stran od volana. Sistem ne deluje, če voznika ni na sedežu, ali so vrata avtomobila odprta.
Za dodatno udobje avtomobil sam parkira, voznik lahko s pomočjo 360-stopinjske kamere opazuje okolico vozila, če za seboj vlečemo prikolico, se nam ob vzvratni vožnji na ekranu prikazuje pravilna smer manevriranja, navigacija omogoča tudi iskanje po delih besedila, ter prednostno izbiro besedila.
Zanimiva novost je predalček za telefon (phone box), ki omogoča, da se telefon samodejno, preko Bluetooth povezave, poveže s sistemom avtomobila. V predalčku je tudi 5-voltna vtičnica namenjena polnjenju telefona.
Cene se pričnejo pri 55.800 evrih, kolikor stane bencinski štirivaljni agregat, najcenejši dizelski šestvaljnik stane 61.990 evrov, vrh ponudbe predstavlja športni model RS7, ki stane 154.700 evrov.