TT očitno pridobiva na veljavi v Audijevi nomenkluturi, po pomladni predstavitvi križanca sedaj v Parizu predstavljajo še štirisedežnega kupeja.
Kam ga umestiti? Če je A3 na voljo tudi kot limuzina, potem je TT njegova kupejevska senca. Ali bodo tudi dejansko poskusili s serijsko proizvodnjo, pa ostaja neodgovorojeno vprašanje.
Od serijskega TT-ja je sportback daljši za konkretnih 29 centimetrov, medosje za 12 centimetrov, zanimivo pa je celo tri centimetre nižji od coupeja. Postavljen je na MQB prilagodljivo platformo, ki si jo deli s številnimi modeli iz koncerna VW.
Zelo zmogljiv dvolitrski motor
TT sportback pa je s seboj v Pariz pripeljal še eno novost, ki jo bo gotovo rade volje delil z drugimi sorodniki. Pod pokrovom je namreč 2,0-litrski TFSI motor s kar 294 kW (400 KM) moči, kar pomeni, da na liter prostornine zmore zavidljivih 147 kW (200 KM). S takšnim srcem zmore po zagotovilih znamke TT sportback od 0 do 100 km/h pospešiti v 3,9 sekunde. Za 100 kilometrov poti so mu namerili porabo 7,0 litra in 162 gramov izpusta CO2 na kilometer.
Koncept ima vgrajena tudi najnovejša svetila, pri katerih dolge žaromete nadomešča laserska tehnika. Svetlobni snop tako močno prekaša klasično LED osvetlite, da laserska luč ne osvetli drugih udeležencev, temveč se snop neprestano prilagaja, pa pomaga posebna kamera.