Here je avtomobilske koncerne stal kar 2,8 milijarde evrov! Toliko so bili pripravljeni odšteti za storitve, ki jim bo pomagala, da dobijo natančne zemljevide in druge proizvode ter storitve finskega podjetja, ki bodo v prihodnosti, mobilnost bo digitalna, ključni na več področjih: inteligentne realno-časne cestne karte, storitve, vezane na lokacijo in visoko-avtomatizirana vožnja.
Audi AG, BMW Group in Daimler AG zagotavljajo, da bodo kot novi delničarji podjetja zagotovili močno podporo za potreben razvoj, hkrati pa zagotavljajo, da bodo podatki, ki jih bodo lahko zbirali, anonimni, zagotovili pa bodo tudi razvoj kakovostnih kart za potrebe avtomatizirane vožnje. Pri podjetje Here ne izključujejo možnosti sodelovanja tudi z drugimi proizvajalci avtomobilov.
Milijoni podatkov na enem mestu
Lokacijska platforma Here je pripravljena, da zagotovi visoko-ločljive cestne karte v povezavi z realno-časnimi lokacijskimi informacijami, s tem pa ponudi strankam podroben prikaz realnega sveta v realnem času. To omogoča tehnologija mapiranja Here v povezavi z neštetimi viri podatkov, kot so avtomobili, mobilni telefoni, objekti transportnega in logističnega sektorja, kot tudi infrastrukturni elementi.
Medtem ko danes svoje cestne karte na dnevni osnovi napaja s podatki iz prek 80.000 virov in več milijard sond, pa je podjetje HERE aktivno angažirano v povezovanje z milijoni vozil in njihovimi senzorji, ki ustvarjajo informacije o okolici vozila. Več podatkov kot se vnese v platformo, boljše so cestne karte, proizvodi in storitve. Pri konzorciju trdijo, da imajo koristi od tega vse stranke, saj višja kakovost vodi k bolj udobni vožnji, varnejšim cestam za vse udeležence, manjšem številu zastojev in čistejšim mestnim območjem.
Noben proizvajalec avtomobilov danes brez izjemno natančnih in ažurnih cestnih kart ne more uspešno razviti prihodnje mobilnosti. Štiri od petih novih vozil, prodanih v Evropi in Severni Ameriki z vgrajeno navigacijo, razpolaga z digitalnimi cestnimi kartami podjetja Here. V prihodnje bodo vozila s pomočjo teh zemljevidov sposobna učinkovito »videti onkraj ovinka«, kar jim bo omogočalo predvidevanje prometne nevarnosti in pripravo ter prilagoditev ustreznih voznih strategij.