Prodaja dizelskega goriva se je 2,9 odstotka na 18,1 milijona ton povečala na račun ugodne konjunkture in rasti tovornega prometa v primerjavi z letom 2015. Nasprotno se je prodaja bencina zaradi manj potratnih avtomobilov zmanjšala za 0,3 odstotka na 17,8 milijona ton, so sporočili iz največjega nemškega trgovca z naftnimi derivati Aral.
Trend rasti porabe goriv se nadaljuje
V celoti se je poraba pogonskih goriv lani v Nemčiji v nasprotju z dolgoletnim trendom povečala za 1,3 odstotka na 35,9 milijona ton. K temu so poleg ugodnih gospodarskih razmer prispevale tudi razmeroma nizke cene na bencinskih servisih, je po poročanju nemške tiskovne agencije dpa povedal prvi mož Arala Patrick Wendeler.
Na srednji in dolgi rok sicer v Aralu pričakujejo, da se bo poraba pogonskih goriv v Nemčiji zmanjšala, deloma zaradi manj potratnih avtomobilov, deloma pa tudi zaradi vse večjega števila električnih avtomobilov.
Oklevanje z električnimi polnilnicami
Kljub temu pa za zdaj pri podjetju, ki posluje v okviru skupine naftnega velikana BP, še oklevajo s postavljanjem polnilnic za električne avtomobile. "Izgradnja mreže polnilnic, ki bi pokrivala celotno območje, trenutno ni ekonomična," je dejal Wendeler. Poleg visokih stroškov in dolgotrajnega polnjenja vozil tudi ni jasno, v kakšni meri se bo električne avtomobile v prihodnje napajalo na polnilnih postajah.
Podatkov o poslovanju v letu 2016 Wendeler ni razkril, je pa povedal, da je Aral utrdil prevladujoči položaj na nemškem trgu bencinskih servisov. Število bencinskih servisov v državi se je lani zmanjšalo za 21 na 14.510, med njimi je Aralovih 2444.