Kot pove že njegovo ime, bo šla serija v izdelavo v počastitev 20. obletnice R športnega oddelka. Vse skupaj je pri četrti generaciji golfa začel danes znameniti R32 s 3,2-litrskim V6 motorjem in štirikolesnim pogonom. Njegovih 177 kW (241 KM) in pospešek 6,6 sekunde do 100 km/h sta bila ob prelomu tisočletja v svetu ljudskih kombilimuzin sapo jemajočih.
Zdaj je tu golf osme generacije v svoji še močnejši izvedenki. 2,0-litrski štirivaljnik iz "klasičnega" R je bil nekoliko dodelan, tako da zmore 10 kilovatov več oziroma zdaj skupno 245 kW (333 KM). Ob tem je zelo pomembna opomba, da mu do takšne moči pomaga "dihati" izpuh iz titana, ki so ga zanj razvili Akrapovićevi mojstri iz Ivančne Gorice. Da bi bil vsak vžig motorja dobro slišan, so mu dodali funkcijo "Emotional start", ki takoj po pritisku na gumb navije motor na hrupnih 2.500 vrtljajev.
Autocar poroča, da je pogon seveda speljan na vsa štiri kolesa prek sedemstopenjskega DSG menjalnika. Ta je bil namerno spremenjen na način, da prestavlja bolj grobo in sunkovito, kar naj bi vozniku dodatno širilo usta v nasmeh. Turbinski polnilnik pa se tudi pri delnem plinu vrti na določenih vrtljajih, tako da lahko nemudoma pograbi in razbesni vse sile v motorju.
Jubilejnega golfa R boste prepoznali po modri ali beli barvi zunanjosti, 19-palčnih črnih ali modrih platiščih z Michelinovimi športnimi pnevmatikami, jubilejnimi "20" oznakami ... V notranjosti ekskluzivnost poudarja dodatna količina ogljikovih vlaken.
Golf R 20 bo šel v prodajo na začetku junija. Izdelovali jih bodo natanko eno leto. Cene za zdaj še niso znane. "Nejubilejni" golf R sicer na slovenskem ceniku stane dobrih 48.600 evrov.