Avto
6358 ogledov

Najbolj vroč Volkswagnov model pri nas prenovljen zapeljal na ceste

Prenovljeni volkswagen T-roc
1/24
Žurnal24
Volkswagen je precej pozno na trg leta 2017 pripeljal kompaktni SUV model T-roc. Hitro je postal uspešnica, trenutno pa je to pri nas najbolj zaželen model znamke VW. Po dobrih štirih letih prinaša novosti.

VW t-roc je še naprej na voljo kot klasični SUV oziroma križanec, vendar pa je po vzoru na večje modele znamke bogatejši za športno opremo R-line, v manjši meri pa bosta za slovenski trg zanimiva tudi brezstrešna cabrio različica (na leto jih prodajo okoli 30) in športna izvedenka T-roc R z dvolitrskim motorjem z 221 kilovatov moči (300 KM) in elektronsko omejeno največjo hitrostjo 250 km/h.

Prenovljeni volkswagen T-roc | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

Tudi matrični LED žarometi

Prenova zajema tako zunanje kot notranje spremembe. Volkswagen T-roc ima nov nos, ki je po novem lahko osvetljen, saj kupec lahko izbere osvetljeno povezovalno letev med prav tako oblikovno spremenjeni žarometi. Ko jih povezuje svetla letev, so v zameno za vloženi denar matrični, sicer pa klasični LED žarometi.

Prenovljeni volkswagen T-roc | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

E-up Nepričakovano Avto Nepričakovano: VW bo na ceste vrnil odpisan model!

Posodobljenega T-roca (dimenzije ostajajo nespremenjene) boste prepoznali tudi po novih pokončnih meglenkah in drugačnem zadnjem odbijaču, s čimer so želeli poudariti SUV elemente. V korist slednjega spominja tudi spremenjen difuzor. Nameščene ima tudi nova platišča. V primeru različice R-line pa meglenk sploh ni in jih nadomeščajo posebne luči s funkcijo slabše vidljivosti, zadaj pa elementa v obliki trapeza nakazujeta zaključke izpušne cevi. Posebnost je tudi »black line« paket s črnimi elementi na zunanjosti in v kabini.

Prenovljeni volkswagen T-roc | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

Popolnoma digitaliziran

Večja notranja prenova je zajela predvsem voznikov delovni prostor. Pri Volkswagnu so priznali, da so slišali kritike uporabnikov o vgrajenih manj kakovostnih materialih - predvsem trdi črni plastiki, zato so temu ob prenovi posvetili veliko pozornosti. Med drugim so nove vratne obloge z oblazinjenjem, nova armaturna plošča je serijsko oblečena v mehko peno, opazni stilski element so dizajnerski šivi. Na novo so oblikovali šobe za prezračevanje, novi so tudi sedeži, ki so lahko nastavljivi v 14 smeri. Zaslon zabavno-informacijskega sistema 3. generacije (diagonala od 6,5- do 9,2-palca) je v primerjavi z "originalom" postavljen nekoliko višje. Zaman boste iskali analogne merilnike, saj so zdaj serijski, v dveh velikostih z diagonalo 8- ali 10,25 palca.

Prenovljeni volkswagen T-roc | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

Porsche Inter Auto PROMO Uporabno Električni avtomobili 2022: Kateri modeli bodo letos osvojili kupce?

Ločeno je pod osrednji zaslon umeščena klimatska naprava občutljiva na dotik. Nov je tudi volan, ki je serijsko večfunkcijski (različna funkcijska stikala na volanu). Kot vsi novodobni volkswagni lahko v T-rocu telefon za naprednejše funkcije po novem povežete tudi brezžično.

Prenovljeni volkswagen T-roc | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

VW ID.buzz Razkritje Avto Volkswagnov najbolj poseben električar doslej

Pričakovano je bogatejši nabor asistenčnih sistemov. Največja novost je sistem travel assist, ki v kombinaciji s pametnim tempomatom in z navigacijo prilagaja hitrost prometnim omejitvam. Gre za znano tehnologijo iz kompaktnih SUV-modelov iz višjih avtomobilskih razredov, ki do hitrosti 210 km/h pomaga vozniku pri obračanju volana, zaviranju in pospeševanju. Med napredne tehnologije iz višjih razredov se na primer uvršča tudi sistem IQ.light z matričnimi LED-žarometi.

Prenovljeni volkswagen T-roc | Avtor: Žurnal24 Žurnal24

Bogat nabor pogonskih agregatov

Pri motorjih ni sprememb, začne se s trivaljnim litrskim bencinarjem z 81 kilovati (110 KM), nadaljuje pa z 1,5-litrskim TSI z možnostjo izklopa valjev v korist nižje porabe goriva in emisij in njegovimi 110 kilovati (150 KM). Na razpolago je tudi bencinski 140-kilovatni (190 KM) 2,0 TSI s štirikolesnim pogonom, medtem ko je dizla mogoče naročiti v različici s 85 kW (115 KM) ali 110 kW (150 KM). Slednji ima 4Motion pogon. Vrh ponudbe predstavlja dvolitrski bencinski T-roc R z 221 kW (300 KM) moči, ki ima številne športne tehnologije, ki se pritičejo takšni črki. Med drugim tudi Akrapovičev izpuh. In da, vse te spremembe veljajo tudi za T-roc kabrioleta.

Prenovljeni volkswagen T-roc | Avtor: Volkswagen Volkswagen

Touran Znano Avto Znano, zakaj so nekateri popularni modeli izginili iz slovenskih cenikov

Tovarna naj bi za letošnje leto Sloveniji zagotovila okoli 1.000 modelov T-roc. Osnovna izvedenka s ceno okoli 22 tisoč evrov na slovenski trg prihaja prihodnje leto, trenutno pa je treba za vstopni bencinski model s šeststopenjskim ročnim menjalnikom odšteti 25.139 evrov, za osnovi dizelski model z ročnim menjalnikom pa 27.099 evrov. Cene za T-roc "z vetrom v laseh" se začnejo pri 31.324 evrih, na vrhu cenovne lestvice je športni T-roc R, ki stane vsaj 49.346 evrov.

Komentarjev 1
  • trdi 12:54 16.marec 2022.

    Predraga kanta od vw