Obstajajo avtomobili, ki močno presegajo svoj osnovni namen. Se pravi, da niso samo običajna prevozna sredstva, temveč še mnogo več. So množični mobilizatorji, so simboli svobode in neskončnih možnosti. Po njihovi zaslugi je prosta izbira dosegljiva prav vsem. Prav taki avtomobili imajo poleg tehnično-tehnološkega tudi izrazit sociološki pomen.
Pri Toyoti pravijo, da je točno taka corolla. S tem modelom so Japonci predstavili svoj pogled na množično mobilnost. In avto je dosegel izjemno globalno priljubljenost.
"Avto za vsakogar," so bile tri besede, s katerimi je vodja projekta Tacuo Hasegava sodelavcem kratko in jedrnato razložil bistvo njihove naloge. "Izdelali bomo globalno najbolj zaželen avtomobil, ki bo vseboval vse glavne esence Toyotine filozofije in tehnologije." Corolla je bila za spoznanje večja od svoje predhodnice publice, predvsem pa precej sodobnejša, uporabnejša, lepša, bolj dovršena ... 3855 milimetrov dolgo dvovratno limuzino je poganjal 1.1-litrski bencinski motor. Bila je sploh prvi Toyotin model, ki je imel ročico štiristopenjskega ročnega ali dvostopenjskega avtomatskega menjalnika nameščeno na tleh med obema prvima sedežema, ki sta nadomestila prednjo klop.
Poleg tega je japonsko premiero doživel MacPhersonov sistem vpetja prednjih koles. Corolla prve generacije je ponudila tudi kar nekaj praktičnih priboljškov, ki v tistih časih še niso bili vključeni v standardno opremo - na primer ukrivljeno vetrobransko steklo, notranje vzvratno ogledalo, prednje sedeže s pomičnim hrbtiščem, ki jih je bilo možno nagniti vse do ležečega položaja. Poleg tega pa je bila Corolla opremljena tudi s posebno lučjo, ki se je vklopila, ko je voznik prestavil v vzvratno prestavo.
Corolla je prvič pod žaromete zapeljala novembra 1966. Prva generacija je bila na Japonskem na voljo za dobrega pol milijona jenov, kar je bilo približno dvajset povprečnih mesečnih plač.
A že takrat so bili načrti globalni. Pri Toyoti so pojasnili, da corolla ne bo tekmovala le na Japonskem, temveč po vsem svetu. Kmalu po predstavitvi so petnajst coroll izvozili v Avstralijo, kjer se je začel njen globalni pohod. V začetku leta 1968 so jih začeli izvažati v ZDA. Že leta 1970 je postala Toyotin najbolj izvažan model in tako je še danes. Prodajajo jo kar v stopetdesetih državah sveta.
Leta 2013 je postala prvi avtomobil, katerega proizvodnja je presegla štirideset milijonov. Sedaj pa se je številka povzpela že krepko nad 45 milijonov. S tem je corolla daleč najbolj prodajan avtomobil vseh časov.