Baterijskih električnih vozil in priključnih hibridnih vozil je iz leta v leto več. S tem se povečuje tudi poraba električne energije za njihovo polnjenje, leta 2020 je denimo skupna poraba elektrike za ta vozila znašala 10,9 gigavatne ure (GWh). Večinoma se ti avtomobili polnijo doma, ugotavljajo na statističnem uradu.
Na javnih polnilnicah je bilo za polnjenje baterijskih električnih vozil in priključnih hibridov leta 2020 porabljene 2,1 GWh električne energije oz. 19 odstotka celotne porabe za te namene. Na domačih polnilnih postajah pa je bilo napolnjene 81 odstotka celotne potrebne energije za električna vozila, so izračunali statistiki.
Na Statističnem uradu RS so v okviru mednarodnega projekta pripravili nove podatke tudi s področja rabe energije v storitvenem sektorju. Ti kažejo, da je bilo v letu 2020 v vseh storitvah v Sloveniji porabljene nekaj manj kot 17.000 teradžulov (TJ) energije.
Največji delež je predstavljala raba energije v dejavnosti trgovina (23,0 odstotka). Sledili so zdravstvo in socialno varstvo (12,5 odstotka), gostinstvo (12,4 odstotka) in izobraževanje (11,1 odstotka), s po več kot petodstotnim deležem pa še strokovne, znanstvene in tehnične dejavnosti, promet in skladiščenje, informacijske in komunikacijske dejavnosti ter dejavnost javne uprave in obvezne socialne varnosti.
Pri tem je v strukturi porabe energentov nekaj več kot polovico celotne porabe predstavljala električna energija. Sledili so zemeljski plin, daljinska toplota, ekstra lahko kurilno olje, lesna goriva in drugi energenti.
Jaz Baterije polnim v gostilni prvo z šilčki in kafejem pol pa hitro pilnjenje z pivom al špricarjem.. ko pride pome žena potem je akumolatot poln...