Iz Volkwagna so v sredo sporočili, da bodo "prvo serijo" električnih avtomobilov ID.3 kupcem izročili septembra letos, poroča tiskovna agencija Reuters, kjer pišejo, da bo šlo za avtomobile s ceno manjšo od 40.000 evrov, kar je pogoj, da so nemški kupci upravičeni do državne subvencije, ki jo je vlada kanclerke Angele Merkel povečala na 9.000 evrov.
V začetku meseca je Nemčija namreč podvojila državne spodbude za nakup 100-odstotno električnih vozil. Spomnimo, Eko Sklad je v Sloveniji spodbude za nakup električnega avtomobila na začetku leta zmanjšal iz 7.500 na 6.000 evrov, hkrati pa ukinil državne spodbude za nakup priključno hibridnih avtomobilov.
Na Žurnal24 smo že strnili prve vtise z ID.3. Preberete jih lahko tukaj.
Jeseni se bo torej začela množična proizvodnja Volkswagnovega električnega avtomobila, ki bo po mnenju proizvajalca iz Wolfsburga revolucionaren model, ki bo pomenil prehod znamke iz proizvajalca vozil na fosilna goriva na električnega giganta.
V času korone so bili prav električni avtomobili v Evropi tisti, ki so beležili rast prodaje. Prodaja baterijskih električnih avtomobilov se je maja v Nemčiji po podatkih nemškega združenja za avtomobilsko industrijo VDA povečala za 20 %, na 5.578 vozil. Reuters piše, da bo ID.3 mogoče naročiti od 17. junija dalje. Načrtuje se tudi cenejša osnovna različica ID.3, ki bo stala manj kot 30.000 evrov, še piše Reuters.
Slovenski uvoznik ima za leto 2020 rezervirano kvoto 400 vozil.
Volkswagen ima z lansiranjem ID. 3, ki ga označujejo kot naslednika golfa, kar precej težav s programsko opremo. Pri Volkswagnu so že na začetku leta zatrdili, da bodo s prodajo začeli le, ko bo izdelek 100-odstotno delujoč. Prvotno bi se morala prodaja začeti to poletje.
ID.3 je prvi v vrsti 20 novih električnih avtomobilov, ki jih nameravajo pri Volkswagen dati na trg v pičlih naslednjih petih letih. V ta namen so oziroma bodo pri koncernu investirali kar 11 milijard evrov v razvoj in proizvodne kapacitete. Osnovni namen tega morda največjega zasuka v zgodovini Volkswagna pa je "demokratizacija električnih avtov" na način, kot sta že pred ID.3 v svojem času vplivala na dostopnost avtov VW hrošč in golf.
O težavah je poročala nemška revija Manager, kjer so težave označili za tako velike in obsežne, da bi lahko ogrozile začetek prodaje, ki je predvidena v poletnih mesecih letošnjega leta. Vprašanje pa je, ali bo koncernu Volkswagen sploh uspelo odpraviti pomanjkljivosti. Možen je celo zamik prodaje do enega leta!
Proizvodnja električnega modela se je sicer začela novembra lani, izdelane avtomobile pa uporabljajo izključno zaposleni v podjetju. S tem želijo pri VW odpraviti kakršne koli pomanjkljivosti vozila. Napake niso dovoljene, to pa naj bi koncern stalo kar okoli sto milijonov evrov.
Ravno električna vozila omogočajo proizvajalcem avtomobilov, da izpolnjujejo stroge mejne vrednosti emisij, ki jih je začrtala EU. Če pravočasno elektrificirani modeli ne pridejo na trg, se bodo proizvajalci soočili z velikimi kaznimi za presežne emisije CO2. Za vsak presežen gram CO2 je zagrožena kazen v višini 95 evrov. VW ID.3 bo na trgu konkuriral tesli model 3.
Izdelani ID3 že dolgo stojijo, ker VW piše programe, blamaža. Prej so čakali kdaj bo tesla propadla, sedaj je tesla vredna toliko kot VW, BMW in MB skupj
Folk na zavode za zaposlovanje, vmes pa še na nakupe e-VW jajc za 30.000-40.000€. Res optimistično