Toyota je na edinem globalnem avtosalonu zadnjega leta, ki poteka v kitajskem Šanghaju, pokazala avto, s katerim bo na polno vstopila v dobo povsem baterijskih vozil.
Serijski model naj bi kupci lahko kupili že sredi leta 2022, zato lahko sklepamo, da bomo tudi končno obliko avtomobila lahko videli prav kmalu. Koncept je postavljen na povsem novo modularno platformo z imenom e-TNGA, ki jo bomo gotovo videli še pri marsikaterem električnem vozilu Toyote, Lexusa in Subaruja.
Zunanja oblika je vse prej kot "aerodinamično dolgočasna", saj je koncept oblikovan z jasnimi linijami, visokim nosom in odsekanim zadkom, s pridihom kupejevske strehe, ki sloni na posebnem D stebričku.
Notranjost je zelo prostorna zavoljo dolge medosne razdalje, ki omogoča dojemanje prostora iz višjega razreda D, tudi na zadnji klopi. V oči pade voznikov zaslon, ki je postavljen nad volanski obroč. Gre za postavitev, ki so jo pred leti začeli zagovarjati pri Peugeotu, zdaj je očitno dobila posnemovalce. Japonci trdijo, da so s tem omogočili boljšo preglednost in občutek prostora.
S fotografij je razvidno, da so pri sedežih in oblogah uporabili naravi prijaznejše materiale.
O pogonu in bateriji za zdaj ni podatkov.
Koncept bZ4X torej morda že napoveduje naslednjo toyoto RAV4, prav gotovo pa bo dodatno utrdil partnerstvo s Subarujem. Kot je razumeti, bodo namreč pri Subaruju poskrbeli za 4x4 pogon, ki da bo omogočal zelo vozniško izkušnjo.
Serijski avto bodo izdelovali na Japonskem in v Kitajski. V naslednjih letih napoveduje še več vozil z oznako bZ, ki je okrajšava za "beyond zero" - preko ničle.