Prvi avtomobil naj bi bil mestni avto velikosti punta, ki bo predvidoma predstavljen leta 2023. Uvršča se nad trenutno najmanjši električni model v ponudbi, električni mestni avtomobil 500. Fiat bo opustil ime punto, s čimer bi se končal cikel treh generacij, izdelanih med letoma 1993 in 2018.
Fiatov mali avto naj bi si arhitekturo delil s peugeotom 208, oplom corso in prihajajočim citroenom C3. Platforma CMP bo v skladu s konkurenco omogočala vgradnjo električnih motorjev in termičnih motorjev.
Fiat v naslednjih petih letih načrtuje širitev in posodobitev modelne ponudbe, pri čemer se osredotoča na manjše avtomobilske razrede. Pričakujemo lahko nov mestni avtomobil in tri nove križance. Kot je potrdil izvršni direktor Olivier François so z dizajnom že zaključili. Italijansko proizvajalec avtomobilov, ki deluje znotraj koncerna Stellantis, bo do leta 2027 postal popolnoma električna znamka, s poudarkom na cenovni dostopnosti, hkrati pa znamko opisujejo kot "bratranca" Citroëna v koncernu Stellantis.
Oliver François o modelu 500 in pandi govori kot o ikonah znamke, kar pomeni, da bosta slavni imeni živeli tudi v dobi električnih vozil. Izvršni direktor je dejal, da "obstaja prostor za nekaj več" v obsegu modela 500 in 500X, ki bo "šik in urban". Ko je govora o pandi, je namignil na sodobno interpretacijo originala iz 80-ih, ne le z vidika zunanjega oblikovanja, temveč tudi z vidika »bistvenega, minimalističnega pristopa. Ta pojem je navdihnil koncept centoventi 2019 in ga bo po besedah generalnega direktorja podedovalo "vsaj nekaj (proizvodnih) avtomobilov".
Naslednik fiat pande bo eden od treh novih križancev v Fiatovi ponudbi. Oliver François je dejal: "Panda mora biti nekoliko robustna, a preprosta", hkrati pa je dejal, da bo pandina DNK vgrajena tudi v druge modele.
Električni avtomobili za množice
Po navedbah Autocarja bo Fiatova končna ponudba vključevala 10 modelov, vključno s petimi globalnimi avtomobili (500, panda, mini avto velikosti punto in še dva križanca), štiri gospodarska vozila in en model namenjen izključno Južni Ameriki. "V naslednjih petih letih bomo lansirali en nov avtomobil na leto na regijo. Globalno bomo lahko ustvarili avtomobile, ki so primerni za ves svet,"« je še dejal François in priznal osredotočenost znamke na manjše razrede, pri čemer proizvajalca avtomobilov ne zanimajo avtomobili, ki so večji od kompaktnih. Fiat je opisal tudi kot Citroënovega bratranca v skupini Stellantis: »Zgodbe so različne, a lahko trg razdelimo glede na velikost. Lahko smo strokovnjaki za manjše avtomobile, Citroën pa ima več legitimnosti za pokrivanje segmenta D (srednje velikosti) – seveda pa bo na sredini nekaj prekrivanj.«
François želi iz Fiata narediti "ljudsko Teslo ", s čimer bi znižali stroške elektrifikacije. Fiat načrtuje do leta 2027 ali še prej, prodajati samo električna vozila, italijanski proizvajalec avtomobilov pa želi biti prva znamka za množični trg, ki bo samo električna.