Po tem, ko je lani med dopustom testiral predserijski model ID.3 in se preko Münchna z njim odpravil na pot čez Alpe, je tudi letos z električnim vozilom potoval do Gardskega jezera, kjer pa je naletel na težave.
Ob iskanju polnilne točke za svoj ID.3, je jezo stresel na omrežju LinkedInu - in kritiziral mrežo hitrih polnilnih postaj Ionity, pri katerem ima VW 20 odstotni tržni delež. Pri operaterju omrežja za polnjenje so se hitro odzvali in najavili izboljšave.
Šef VW Herbert Diess se je že večkrat do zdaj pritožil, da je še vedno mogoče izboljšati omrežje za polnjenje e-avtomobilov. Zdaj je na lastni koži občutil težave lastnikov električnih vozil v praksi. Med odhodom na dopust je moral dolgo časa iskati polnilno mesto za svoj ID.3. "To je vse prej kot vrhunska izkušnja polnjenja, Ionity!", je zapisal na kariernem omrežju LinkedIn, ob tem pa je hvalil ID.3: "Zelo dober doseg s predvidljivim, ekonomičnem slogom vožnje".
Kako hitro se da rešiti sicer dolgotrajno težavo
Ko je želel polniti baterijo vozila je naletel na zasedene polnilnice. Pred nakupovalnim centrom so bile štiri in vse so bile polne. Tako se je Diess odpeljal naprej v Trento v severni Italiji, kjer se je že ustavil pred enim letom - in tudi letos naletel na slabo izkušnjo pri polnjenju: brez stranišča, brez kave, polnilna postaja v okvari.
Ionity se je takoj odzval na kritike šefa VW. Okvarjeno polnilno postajo so popravili le nekaj ur po tem, ko je kritiko na spletu objavil Diess, zapisali pa so tudi, da bodo izboljšali mrežo polnilnih postaj v tem delu Italije.
Diess je imel v nadaljevanju poti srečo, saj je le uspel najti eno od treh delujočih polnilnih stolpcev v mestu. Drugi dve delujoči polnilni postaji sta zasedla audi e-tron in porsche taycan, ki prav tako pripadata koncernu VW.
in gre na rajžo en direktor.. kaj pa ko gre na rajžo cela bavarska. pa pride ta horda recimo na gorenjsko pa jim zmanjka šroma v baterijah. a bomo morali slovenci it na luno, da bomo naredil plac za vse… ...prikaži več polnilnice da se bodo švabi lahk v miru in na brzino nafilal in šli naprej na morje. dons je na hrvaškem 1miljon turistov, če je 200k nemcev in so 4 v družino( na avto ), pomeni da lahko gre čez slovenijo vsak dan 50.000 avtov, pa jih nafilite od karavank pa do brežic. to je 2000/uro
Glede na cel kup alternativ mi ni jasno zakaj se forsira elektrika. Zadnjič sem gledal avto, ki uporablja metanol kot medij za shranjevanje vodika in gre na gorivne celice. Metanol natočiš enako kot bencin, imaš pa dejansko električni avto brez… ...prikaži več problemov s polnjenjem baterij.
a si zamislite tole : vsak avto na nafto ima svojo pumpo !! ma se bi človeštvo moralo preselt na Jupiter da bi blo dovolj placa. in isto hočejo tile elektrikarji.. pa stoj in čaki proklet direktor.. al pa si… ...prikaži veči jo rezerviraj bučk neumni. tako kot sobo. a niste slišal za booking.com. in digitalizacijo. lahk greš pa z vlakom, in si tam kjer si najameš bicikel. saj je ta tud električni že, da ne boš revez staromoden izpadu. sam zate bodo delal ekstra polnilnice. saj se vidi VW človek, narcis na kub.