Avto > Na Štrom
3171 ogledov

Razkrite nove skrivnosti češkega električarja

škoda enyaq iV, električni avto Škoda
Škoda se pripravlja na predstavitev svojega prvega električnega križanca enyaqa iV, ki bo 1. Septembra v Pragi. Tokrat se je Škodin glavni oblikovalec Karl Neuhold razgovoril o zunanjosti avtomobila.

Neuhold pravi, da je oblika novega električnega avtomobila, ki bo zasnovan na Volkswagnovi koncernski platformi za električne avtomobile MEB, nadaljevanje čustvenega oblikovalskega jezika, ki je značilen za scalo, kamiqa in octavio četrte generacije. Tudi enyaqu iV so zato namenili skulpturirane linije, gladke površine in kristalne elemente, ki se navdihujejo v več stoletnem izročilu izdelovanja slovitega češkega kristala.

škoda enyaq iV, električni avto | Avtor: Škoda Škoda

A s proporcami se tudi razlikuje od ostalih Škodinih športnih terencev, saj so mu zaradi bolj kompaktnega električnega pogona lahko namenili krajši sprednji del in podaljšano strešno linijo, kar mu bo dalo zelo dinamični videz in prostornost večjega prevoznika ljudi. Celotni vtis športnega terenca bodo okrepila tudi izrazito velika kolesa.

Poudarjena navpična maska

Neuhold med oblikovnimi podrobnostmi izpostavlja predvsem prednji del z zavestno poudarjeno značilno Škodino masko, ki bo na enyaqu iV še bolj poudarjena in bolj navpična. Vpadljiv vtis prednjega dela bodo sicer poudarili tudi polni led matrični žarometi in dnevne luči.

škoda enyaq iV, električni avto Avto Škodin novi električar bo imel pet moči

Enyaq iV se bo kot električni avtomobil od avtomobilov z motorji na notranje zgorevanje na videz ločil predvsem z višino in krajšimi previsi pred prednjimi in za zadnjimi kolesi. Ker bodo baterije vgrajene pod dno kabine, bo nekoliko višji od bencinskih ali dizelskih športnih terencev, a bo to vizualno zgladil z daljšo medosno razdaljo.

škoda enyaq iV, električni avto | Avtor: Škoda Škoda

A ker komponente električnega pogona zavzamejo manj prostora, bodo lahko previsi krajši, manj izrazit pa bo tudi prednji del. Karoserija je tudi precej razpotegnjena in oblikovana izjemno aerodinamično s količnikom zračnega upora 0,27, kar bo pripomoglo predvsem k podaljšanju dosega.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.