Peugeot je v zadnjem času precej razširil svojo ponudbo električnih in hibridnih vozil, ki jo poleg električnih peugeotov e-208 in e-2008 sestavljajo še priključni hibridi 3008 hybrid in hybrid4 ter 508/508 SW hybrid s športno različico 508 PSE 360 hybrid 4, prav tako pa tudi električni prevozniki e-traveller, e-expert kombi in e-expert furgon.
Do konca leta 2021 se jim bodo pridružili še električni prevoznik e-boxer ter e-rifter in e-partner furgon, prav tako pa bo tudi novi peugeot 3008, ki ga tudi pričakujejo konec leta, poleg bencinskih in dizelskih na voljo tudi s hibridnim pogonom, leta 2023 pa tudi kot baterijski električni avtomobil.
Kratek preskus peugeota e-208 je pokazal (in enako gotovo velja tudi za e-2008), da je vtis, ko sedete vanj bolj ali manj podoben tistemu v bencinskih različicah. Drugačen je seveda pogonski sklop, ki dela v več načinih. Predvsem način B, ki je v električnih avtomobilih kar običajen in ga izberete na ročici »menjalnika«, v kombinaciji s programom ECO ( poleg sta še spot in normal) peugeot e-208 najbolj oddalji od bencinske različice. Motor namreč med rekuperiranjem kar močno zavira in s precej preudarno vožnjo vam skoraj lahko uspe vožnja zgolj s pedalom plina. A skoraj vedno ostane skoraj, saj morate na koncu v vsakem primeru uporabiti tudi zavorni pedal. Seveda pa pogon tudi v tem avtomobilu preseneti z zares tihim delovanjem in prav pšrevidni morate biti, da vam kdo ne skoči pred avto.
Pri Peugeotu sicer svojo ponudbo električnih vozil utemeljujejo z argumentom »5 ničel«, ki pomeni nič hrupa, nič vibracij, nič prestavljanja, nič emisij ogljikovega dioksida med vožnjo in nič vonja po gorivu, kar velja tudi za peugeota e-208 in e-2008. Oba modela so zasnovali na modularni platformi e-CMP, pri kateri so baterije vgrajene v dno in pod sedeže vozila, zato nimajo slabega vpliva na prostornost kabine in prtljažnika, z nižjim težiščem pa pripomorejo pa tudi k boljši stabilnosti avtomobila.
100 kilovatov, 50 kilovatnih ur
Za pogon skrbi 100-kilovatni elektromotor brez menjalnika, baterije pa s kapaciteto 50 kilovatnih uro zagotavljajo do 340 oziroma 320 (e-2008) kilometrov v skladu s ciklusom WLTP. Pri Peugeotu sicer na ves električni sklop, ki ga sestavljajo baterija, elektromotor, kabli in polnilnik ponujajo osem let ali 160.000 kilometrov jamstva. Pomemben del sistema je tudi toplotna črpalka, ki greje ali ohlaja kabino in v primerjavi s konvencionalno klimatsko napravo zaradi manjše potratnosti zagotovi do 50 kilometrov dodatnega dosega.
Polnjenje baterij z enosmernim tokom je sicer možno z močjo do 100 kilovatov, ko je za 80-odstotno napolnjenost dovolj dobre pol ure, za učinkovitost polnjenja skrbi tudi vodno hlajenje, sicer pa poleg avtomobila strankam ponudijo tudi hišno polnilnico, na kateri lahko svoj avto polnijo z močjo 7,4 ali 11 kilovatov, kar je dovolj za napolnjenje baterije preko noči.
Slovenski uvoznik sicer oba električna modela, po katerih je kar veliko povpraševanje, saj so ju doslej prodali med 5 in 10 obeh na mesec (konvencionalnih različic prodajo od 80-100 v primeru 208 in od 120-140 v primeru 2008), ponuja že od začetka leta. Osnovni model peugeot e-208 active 50 kWh 136 ob upoštevanju popustov in subvencije eko sklada stane 23.990 evrov, za enako specificirani peugeot e-2008 pa je treba odšteti 26.490 evrov, pri čemer je v ceno obeh všteta tudi domača polnilnica.