Takšen pristop je očitno usklajen s Peugeotovimi napovedmi, da bodo do leta 2025 imeli v svoji ponudbi najbolj izčrpno paleto elektrificiranih avtomobilov. Pravijo, da bo kupce po novem nagovarjal s prenovljeno in še bolj učinkovito oblikovno zasnovo SUV-fastbacka, novim bolj čustvenim panoramskim i-cockpitom ter novo platformo skupine Stellantis STLA medium, ki mu bo omogočila doseg do 700 kilometrov.
Pri Peugeotu pravijo, da je bil peugeot 3008 že do zdaj velika prodajna uspešnica. V zadnjih sedmih letih so jih v 130 državah prodali več kot 1,320 milijona. Novi peugeot E-3008 torej stope v velike čevlje svojega predhodnika, zato so ga, vsaj tako pravijo, precej dobro opremili.
Peugeotova nova doba
Pomembna je že njegova zunanjost, za katero pri Peugeotu pravijo, da bo ustrezala novi Peugeotovi dobi, v kateri bo privlačnost določala slogovne poteze. To zagotavlja predvsem oblikovna linija SUV-fastback, ki je pripomogla tudi k razmeroma ugodnemu količniku zračnega upora 0,28. Dinamični videz novinca pri Peugeotu pripisujejo tudi razmeroma kompaktnim meram, saj je avtomobil dolg 4,54, širok 1,89 in visok 1,64 metra. Medosna razdalja pa znaša 2,73 metra. Prtljažnik je s 520 litri osnovne prostornine enak kot v predhodniku, a s poudarkom, da se njegova prostornina glede na pogonske različice ne spreminja, ampak je v vsakem primeru enaka.
Peugeot E-3008 ima spredaj sicer še vedno značilne luči v obliki levjih krempeljcev, vendar pa je zelo spremenjen. Vse različice bodo opremljene z led žarometi, najvišja različica pa tudi z matričnimi žarometi pixel LED. Vse bo skoncentrirano okrog novega Peugeotovega logotipa z masko brez natančnega roba ampak prelivanjem v ostali del karoserije. Na zadnjem delu izstopa predvsem »lebdeči spojler«, ki poskrbi za boljšo aerodinamiko ter tudi popestri karoserijske linije.
Peugeotovi oblikovalci so s površine karoserije odstranili vse kromiran dele in jih nadomestili z lakiranimi površinami, kar naj bi bil po njihovem bolj trajnostni pristop. Karoserija bo lahko v šestih barvah, med katerimi izpostavljajo predvsem modro barvo obsession z dvobarvnim pigmentom, ki zagotavlja občutek prehajanja med modro in zeleno barvo. Linije avtomobila poudarja tudi nova modra barva ingaro s subtilnimi odsevi.
Panoramski i-cockpit
V kabini, ki jo lahko osvetljuje osem ambientnih led osvetlitev, izstopa predvsem nova izvedba Peugeotovega i-cockpita, ki ga imenujejo panoramic i-cockpit, v njegovem središču pa je široki ukrivljeni zaslon z diagonalo 21 palcev. V njem so združili zaslon digitalnih merilnikov nad volanom in velik sredinski za dotik občutljivi zaslon. Pri Peugeotu pravijo, da takšen zaslon vzbuja vtis lebdenja nad armaturno ploščo, ki ga poudarja še dodatna led osvetlitev pod njim. Pod zaslonom je še skupek digitalnih stikal, ki jih imenujejo i-toggles in jih v bistviu bolj ali manj poznamo že iz peugeotov 308 in 408.
Prvi vtis
Novega peugeota E-3008 nismo preskusili v vožnji, zato o pogonskem sklopu ne moremo povedati ničesar o njegovem praktičnem delovanju, Lahko pa povem prve vtise o obliki in videzu avtomobila ter njegovi urejenosti, ki so dobri. Videti je, da so oblikovalci zaslon res dvignili tako visoko nad volan, da se tudi najbolj vztrajni dvomljivci ne bodo več mogli pritoževati nad razgledom na merilnike, vsaj na prvi vtis pa je dobra tudi odločitev za vgradnjo regulatorja voznih programov na armaturno ploščo ob volanski obroč. Kljub temu, da na zunaj deluje zelo svež in nov, v notranjosti s samim počutjem na sedežih in vtisom notranjosti kaže presenetljive podobnosti s predhodnikom. Videti je, da so se v notranjosti oblikovalci držali načela, da se ne popravlja, kar dobro deluje, in so popravili le tisto, kar je bilo potrebno. Drugače pa je zunaj, kjer oblikovne spremembe dajo jasno vedeti, da gre za popolnoma novi avtomobil.
Zanimiva podrobnost je, da so konstruktorji izbirno stikalo voznih programov z osrednje konzole premestili na armaturno ploščo na desno stran prenovljenega volanskega obroča ob gumb za vklop in izklop avtomobila. Takšna ureditev je po njihovem bolj intuitivna. K uporabnosti kabine sicer pripomorejo tudi 17 odlagalnih vdolbin s skupno prostornino 34 litrov, površina za brezžično polnjenje telefona, hladina omara pod naslonom za roke in podobno.
Nova platforma
Pomebna novost se skriva pod karoserijo. Peugeot E-3008 je namreč zgrajen na novi Stellantisovi platformi STLA medium s povsem novima prednjo in zadnjo premo. V njeno strukturo so vgradili tudi lahke in trdne materiale ter vanjo integrirali baterijo, ki je precej znižala težišče avtomobila. Novi peugeot 3008 ima sicer najmanjši obračalni krog v svojem razredu 10,6 metra, pomaga pa si tudi s serijsko vzvratno kamero s pogledoma od zadaj in s ptičje perspektive. Za doplačilo pa bo na voljo tudi 360-stopinjski pogled okrog vozila.
Nova platforma, kot poudarjajo pri Peugeotu, omogoča tudi hranjenje največ električne energije. V praksi to pomeni, da je poleg baterije s kapaciteto 73 kilovatnih ur na voljo tudi večja baterija s kapaciteto 98 kilovatnih ur. Tudi kombinacij z motorji je več. Baterija s kapaciteto 73 kilovatnih ur je namreč na voljo s prednjim pogonom z močjo 157 kilovatov ali štirikolesnim pogonom z močjo 240 kilovatov in v vsakem primeru omogoča do 525 kilometrov dosega. Za tiste s poudarjeno tesnobo zaradi dosega je na voljo močnejša baterija v kombinaciji s prednjim pogonom z močjo 170 kilovatov, ki omogoča doseg do 700 kilometrov. Motorji spadajo v novo generacijo motorjev s permanentnim magnetom.
Pri Peugeotu so se odločili za uporabi 400-voltne tehnike s kemijsko sestavo nikelj-mangan-kobalt, ki jo tudi toplotno upravljajo s pomočjo tekočinskih hladilnih plošč. Kupcem bodo ponudili tudi dva hišna polnilnika. Serijski bo zagotavljal moč 11 kilovatov, doplačilni pa 22 kilovatov. Na hitrih polnilnicah bo možno polnjenje z močjo do 160 kilovatov, kar bo zadostovalo, da se bo baterija napolnila v dobre pol ure. S funkcijo V1G ali smart charging bo mogoče čas polnjenja uskladiti tudi z dobavitelji elektrike, funkcija V2L pa bo omogočala napajanje zunanjih naprav. V nasprotju z dosedanjim Peugeotovim sistemom, bo novi omogočal tudi tri stopnje regenerativnega zaviranja.
Pri Peugeotu so precej razširili tudi nabor asistenčnih in infozabavnih sistemov ter povezljivosti, s sistemom drive assist plus pa so naredili tudi korak naprej k avtonomni vožnji. Omogoča namreč vožnjo po voznem pasu z vzdrževanjem razdalje od prednjega vozila in smeri vožnje v voznem pasu, možna je tudi polsamodejna menjava voznega pasu, predlaga pa lahko tudi omejitev hitrosti, ne le ob uradnem znaku, ampak tudi v primeru snega ali drugih otežujočih okoliščin na cesti. Še vedno pa seveda ne gre za povsem samodejno vožnjo, saj predlogi zahtevajo potrditev voznika, ta pa mora z rokami še vedno držati volanski obroč.