* Na fotografijah je konceptni mini rocketman
Eden naj bi bil električni križanec s 5 vrati, ki bo nastal v sodelovanju s kitajskim podjetjem Great Wall Motors. Avto bo temeljil na novi platformi, dobil pa bo tudi nove baterije brez uporabe kobalta, kar bi ga znalo precej poceniti. Zanimivo je, da bi lahko križanca poimenovali paceman. To ime je Mini že uporabljal, križanca pa pred leti upokojil.
Druga novost naj bi se imenovala traveller, na voljo pa naj bi bil tako v električni različici kot z motorji na notranje zgorevanje. Še bolj zanimivo je, da naj bi bil Minijev SUV po velikosti nad trenutno največjim countrymanom in gabaritsko zelo podoben BMW X3. Šef znamke Mini Bernd Korber je sicer v pogovoru za Autocar dejal, da "čeprav si je težko predstavljati vozilo znamke Mini velikosti BMW X3 ali X5", take modele potrebujejo za nadaljnjo rast znamke. Dodal je, da bodo tudi večji križanci še vedno ohranili značaj znamke, ki je znana po "gokard" občutkih za volanom.
SUV naj bi na ceste predvidoma zapeljal leta 2024. Mini za konec leta 2022 načrtuje še novo, četrto generacijo standardnega modela cooper. Avtomobil bo nekoliko manjši od trenutnega modela, vendar pa bo ponudil enako prostorno kabino.
Pri premijski znamki načrtujejo še široko paleto pogonskih sklopov, vključno z bencinskimi z 48V blago hibridno tehnologijo. Pričakujemo lahko tudi električno različico, vendar z večjimi baterijami in večjo avtonomijo, kot jo ponuja današnji cooper SE.
Mini je sicer leta 2019 zabeležil drugo zaporedno leto s padcem prodaje, a je olajševalna okoliščina ta, da je njegova svetovna prodaja (347.474 prodanih primerkov) za rekordnim letom 2017 zaostajala le za 24.720 primerkov. Matična družba BMW za prihodnost vidi veliko večji potencial zlasti na azijskih in severnoameriških trgih, za katera sta v prvi vrsti zasnovana omenjena bodoča SUV modela in tudi tu se skriva odgovor, zakaj so modeli znamke Mini vse večji.