Ni skrivnost, da električna vozila ne dosegajo zanimanja, kot so si ga želeli proizvajalci, ki so med prvimi skočili na vlak povsem drugačnega razmišljanja pri razvoju in sestavi avtov nove generacije.
Tudi Mercedes-Benz ni izjema, podatki o prodanih baterijskih vozilih z zvezdo na nosu iz programa EQ so skoraj brez izjeme pod začetnimi pričakovanji. Dodaten pritisk na ta premijska vozila postavlja dejstvo, da v tem trenutku baterijska vozila v splošnem hitreje izgubljajo vrednost od klasičnih avtov na termični pogon, kar kupce novih avtov spravlja v dilemo.
Mercedes-Benz EQC je bil znanilec nove znamkine dobe, najavili so ga leta 2018, na osnovi takratne GLC platforme pa začeli proizvajati leto dni kasneje. Imel je dva elektromotorja, 80 kWh baterijo in obljubljeni doseg okoli 350 kilometrov. Za znamko je pomenil predvsem 'halo' model, s katerim so želeli pokazati, da se kot premijski proizvajalec ne boji nove dobe.
Odziv kupcev pa je bil bolj mlačen, splošna uporabnost in zmogljivosti EQC niso bile konkurenčne novim modelom, niti starim ne. Sledili so še drugi modeli iz nove družine EQ.
Vmes so ga še nekoliko posodobili in mu izboljšali karakteristike. Kar nekoliko potihem pa je EQC prve generacije že odšel v zgodovino. Še več, pri znamki so za portal Motor1 uradno povedali, da so poslednjega naredili v drugem kvartalu leta 2023, torej pred več kot enim letom.
Da EQC morda ne bo dosegel leta 2024, je bilo prvič namignjeno in nikoli uradno potrjeno že leta 2022. Slovo se je očitno odvilo še bliskoviteje.
Vsekakor pa model EQC ne bo šel v pozabo, saj se bo kmalu vrnil v drugačni podobi. Nova generacija bo limuzina na modularni Mercedesovi platformi in morda v podobi, kot jo je najavil odmevni koncept CLA. Z njim bi se Mercedes-Benz spustil v neposredni boj s teslo model 3, BMW i4 ...
MB ne igra bistvene vloge na trgu. Njegov največji ”dosežek” je bil razvoj najnestabilnejšega vozila na svetu, slavnega Ajčka ;-)
Tudi sicer električni modeli Mercedesu ne gredo v prodajo, le bolj po kapljicah