Z električnim GTI želi Volkswagen izostriti svoj profil e-znamke. Okrajšava, ki se je prej uporabljala samo za športne modele z motorji na notranje zgorevanje, kot sta golf GTI in polo GTI, naj bi v prihodnosti označevala tudi električne modele, je na premieri električne študije GTI napovedal vodja znamke VW Thomas Schäfer.
Nov ID. koncept GTI temelji na konceptu ID.2 all, ki ga je Volkswagen predstavil na začetku tega leta, pri čemer ima električni GTI spredaj nameščen elektromotor (njegova moč ni navedena) in pogon na prednji kolesni par. Elektromotor zmore še moči kot standardni ID.2 all concept, ki od 0 do 100 km/h pospeši v manj kot sedmih sekundah.
"S konceptom ID.GTI prinašamo GTI DNK v električno dobo," je dejal Schäfer. Serijska različica naj bi sledila do leta 2027. Novi model je del strategije izvršnega direktorja Oliverja Blumeja, po kateri naj bi se posamezne znamke oblikovno bolj razlikovale, a si hkrati delile več tehnologije in proizvodnih zmogljivosti. S tem seveda znižujejo stroške. "Z izostreno oblikovalsko identiteto povečujemo diferenciacijo blagovnih znamk," je na posebnem dogodku ob razkritju dejal Blume.
Konceptno vozilo izstopa s svojimi močnimi linijami in mišičasto držo, veliko spodnjo masko s šesterokotnim vzorcem na sprednjem odbijaču, stranskimi pragovi, podaljških blatnikov, večjim difuzorjem, zadnjim strešnim spojlerjem, oznakami GTI, rdečo črto na sprednjem delu, kot tudi 20-palčnimi platišči.
GTI je ikona in mora ostati
Šef znamke Schäfer je že pred razkritjem v intervjuju za nemško tiskovno agencijo napovedal, da želi do leta 2027 lansirati enajst novih električnih modelov, enega več, kot je bilo napovedano do leta 2026.
Volkswagen ID. GTI koncept ima na sredinski nadzorni plošči GTI experience control, ki manjšemu električnemu športniku dodaja sintetizirano različico vodljivosti, zvoka in funkcij motorja, ki jih najdemo v zgodovinskih kombilimuzinah, kot je GTI iz leta 1976.
Cilj je pokazati, kako je mogoče modelne oznake znamke, ki jih poznamo iz motorjev z notranjim zgorevanjem, prenesti v električno dobo, je dejal Schäfer. "Jasno je, da se ne bomo odrekli ikoničnim imenom, kot so golf, tiguan in GTI, ampak jih bomo raje prenesli v električni svet," je dejal Schäfer. Doslej e-modeli znamke niso imeli imen, temveč številke, kot je ID.3, športni modeli pa so namesto GTI dobili pripono GTX.
Platforma omogoča vgradnjo 38 kWh ali 56 kWh baterije. Z večjo baterijo je v primeru modela ID.2 doseg do 450 kilometrov. ID. GTI bo imel manjši doseg, njegova cena pa bo več kot 25.000 evrov, kolikor bi moral stati osnovni ID.2. Običajni ID.2 bo šel v proizvodnjo leta 2025.
Po kaki logiki je lahko električni avto z oznako GTI, ki pomeni GRAND TOURER INJECTION. Žalost.
Ste vedeli,da se lahko električni avtomobili vžgejo sami od sebe,in če je avto v garaži,kaj potem narediti