Lastniki električnih avtomobilov lahko načeloma pri vzdrževanju svojega avtomobila prihranijo veliko denarja, saj denimo niso potrebne redne menjave motornega olja, odpade pa tudi marsikateri dodatni strošek.
Vendar pa ostaja stroškovno področje, kjer so za zdaj na slabšem od lastnikov avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem. Električni avtomobili namreč zaradi večje mase, ki jo prinese komplet težkih baterij, zahtevajo večje in tudi dražje gume. Pri spletni trgovini za prodajo gum podjetjem Alzura Tyre24 so za nemški portal Automobilwoche izračunali, koliko več lastnike električnih avtomobilov dejansko stanejo gume za njihova vozila.
Pri portalu so raziskavo opravili marca, ko je guma za električni avtomobil v Nemčiji povprečno stala 134,80 evra. Gume za avtomobile z motorji z notranjim zgorevanjem so bile hkrati na voljo za povprečno ceno 90,67 evra. To pomeni, da je povprečna guma za električni avtomobil bila za 48,7 odstotka dražja od gume za avtomobil z motorjem z notranjim zgorevanjem. Pregled povprečnih cen za obdobje med januarjem 2020 in marcem 2022 je pokazal, da je povprečna razlika za to obdobje znašala celo 59,6 odstotka.
Za takšno razliko v ceni sicer niso krive le razlike v obremenitvi avtomobilov in potreba po drugačnih gumah, ki imajo manj kotalnega upora in povzročajo manj hrupa. Michael Saitow, direktor podjetja Saitow AG, ki upravlja portal Alzura Tyre24, pravi, da za višjimi cenami stojijo predvsem trgovski interesi. Novi izdelki so namreč redko izpostavljeni cenovnim pritiskom, ki jih morajo upoštevati pri uveljavljenih. Ker je električnih avtomobilov še malo in je tudi namenskih gum za njih na trgu še vedno malo, jim lahko namreč prodajalci precej dvignejo cene in jih bodo kljub temu prodali.
To potrjuje tudi Michelinova vodja prodaje gum za osebna vozila v severni Evropi Theres Gosztonyi, ki pravi, da so novi izdelki na trgu vedno malce dražji od že uveljavljenih. Ko se izbira poveča, padejo tudi njihove cene, kar se lahko zgodi precej hitro.
Saitow k temu dodaja, da se zaradi subvencioniranja povečuje število električnih avtomobilov na cestah, kar pomeni, da bo kmalu veliko električnih avtomobilov, ki bodo potrebovali nove gume. S tem pa bo ponudba gum za električne avtomobile postala zanimiva tudi za poprodajne znamke, ki ne sodelujejo pri prvi vgradnji, in te bodo gotovo pripomogle k znižanju cen.
ja no ubogi lastniki, avtor, daj povej koliko stane ena taka ustrezna 5 litrska kanta olja za sosodben nov avto,skupaj s filtrom in menjavo. gume, če si normalen trajajo 4 sezone, olje pa filter pa eno. no prosim v akcijo… ...prikaži več novinarji, da ubogi lastniki e-avtov ne podo padli v depresijo in začeli delat samomore po vašem ubijalskem članku.
https://oe.finance.si/8864763/Za-prenovo-elektrodistribucijskega-omrezja-vsaj-sedem-milijard VIDITE KAKO HOLOB ZAVAJA
Pa ne no! Sem mislil, da nam bo „stromarjim“ golobcek z prhotanjem kril dal zadtonj elektriko… Sem se mislil pri njemu „svarc“ priklopit, pa sem izvedel, da madtnolasni hippy zivi v garazi z „partnerjem“. Eh, jebi ga, bom pustol siromaka… ...prikaži več na miru, ker ravno prevzema paket za siromake!!!