Nobena skrivnost ni, da Elon Musk od svojih delavcev pričakuje popolno predanost podjetju in delu, vendar je pri tem očitno šel predaleč. Danski portal Dagens Arbete namreč poroča, da mehanikom grozi celo odpoved delovnega razmerja, če predolgo popravljajo napake na avtomobilih. Zato marsikateri avtomobil tovarno zapusti s tovarniško napako, namigujejo Danci.
Delavci so za Dagens Arbete, glasilo več industrijskih sindikatov, povedali, da vsakemu, ki se ne ukloni hitremu delovnemu tempu, grozi izguba službe. Delavci zato pogosto nimajo časa, da bi uspešno popravili sicer povsem normalne napake, do katerih prihaja med proizvodnjo avtomobilov. Eden od delavcev je povedal, da avtomobile kljub temu pošljejo iz tovarne.
Tesla Motors je delavcem očitno določil časovni limit, v katerem morajo odpraviti napako. Zamenjava žarometa denimo ne sme trajati več kot tri minute, največ ena ura pa je na razpolago za ugotavljanje napak. V številnih primerih so določeni časovni limiti prekratki, kar nazadnje privede do slabe volje med delavci in navsezadnje tudi kupci avtomobilov, ki se morajo ukvarjati z odpravljanjem napak.
Delavci so povedali tudi, da sistem proizvodnje v Teslinih tovarnah pravzaprav nagrajuje delavce, ki svoje delo opravljajo pomanjkljivo, saj so na papirju bolj produktivni. Na seznamu opravil naj bi bilo namreč kar nekaj takšnih, ki jih v dovoljenem času preprosto ni mogoče ustrezno izvesti. Med njimi je tudi iskanje bolj zapletenih napak. Te napake se včasih pojavijo, včasih pa ne, zato njihovo iskanje zahteva pregled kablov, meritve kontaktov in podobno.
Iskanje takšnih napak, ki jih ni mogoče natančno določiti, zato lahko traja tudi več ur, vendar pa delavec, ki bi delo res rad temeljito opravil, tvega izgubo povišice ali bonusa ali pa celo izgubo službe. Poleg tega naj bi jim neposredno naročili, da avtomobile pošljejo iz tovarne, še preden so pripravljeni. To gre marsikateremu mehaniku na živce, saj bi radi napake na avtomobilih tudi zares odpravljali.
Pri Tesli vsakega pol leta ocenijo, če so mehaniki res dosegli normo. Ocene segajo od najslabše enice, do najboljše petice in tisti, ki dosežejo oceno tri ali manj, se lahko poslovijo od povišice ali bonusa. Tisti z najslabšimi ocenami, pa tvegajo tudi izgubo dela. Podjetje poleg tega tehnikom ne zagotovi šolanja o zapletenih računalniških sistemih električnih vozil, ampak pričakuje, da bodo to naredili v svojem prostem času.
Dagens Arbete poroča tudi, da pri Tesla Motors še niso bili na voljo za komentar.
Včasih če si kupil mercedez je bil dober avto,danes je vse isto,samo značke so drugačne.
To pa ni samo pri Tesli ... Pa tudi ne samo v avtomobilski industriji.... To je bolj ali manj povsod....
Najbolj precenjen avtomobil vseh časov...poglejte si samo model S, pri katerem niso uspeli urediti niti najbolj osnovnih vizualnih stvari...ampak ja, če je zadeva v nacionalnem interesu, kot je tudi npr. Apple in je vse skupaj financirano tudi s strani države,… ...prikaži več z veliko medijsko podporo "neodvisnih" medijev, no potem nas pa takšne stvari res ne bi smele šokirati. Govorim seveda o vladajočih v ZDA.