Nissan land glider, le 110 centimetrov široko kombinacijo avtomobila in motocikla z električnim pogonom in dvema sedežema, so Japonci razvili predvsem za premagovanje ulic in cest v mestnih okoljih.
Prototip, ki so ga pokazali v Tokiu, je imel tudi napredno tehnologijo za nagibanje do 17 stopinj, s katero je še bolj suvereno obvladal tesne zavoje. Potnik je sedel za voznikom, za pogon pa sta skrbela dva elektromotorja na zadnjih kolesih, ki sta se napajala iz litij ionskih baterij, ki jih je bilo mogoče polniti tudi induktivno.
Sistem, za izogibanje trkom, ki je podatke sprejemal iz vrste tipal, je pomagal pro ohranjanju razdalje do drugih udeležencev prometa in nissan land glider je lahko napredoval tudi skozi zelo tesne vrzeli v prometu.
Dosega s polnimi baterijami tedaj sicer niso objavili, so pa pojasnili, da naj bi k njegovemu podaljšanju pripomogla optimizirana kotalni upor in zračni upor. Zelo tanke gume, aerodinamično obliko karoserije in strukturo strehe, ki spominja na jadralnega zmaja, so razvili prav v ta namen.
Vendar pa land gliderju kljub obetavnim lastnostim ni nikoli uspelo napredovati do serijske proizvodnje. Za to so bili po eni strani krivi visoki stroški proizvodnje in posledično visoka cena, po drugi strani pa nezanimanje potencialnih kupcev.
Leta 2016 so pri Nissanu eksperiment ponovili s podobnim konceptom, električnim športnim avtomobilom nissanom blade gliderjem, ki je lahko tri potnike popeljal do hitrosti 190 kilometrov na uro. Vendar blade glider ni imel tehnologije za nagibanje. In tudi blade glider je ostal v fazi študije.
Zanimiv avtomobilček, mogoče rešitev za prometne zagate, problem bo samo visoka cena. Za tak drugi avto bi morala biti pod 10k, v kar pa težko verjamem.
To ni avto, to je karjola!
za take neumnosti zapravljajo denar, mi kupci pa plačujemo dražje avte. no VI kupci. nisan ima tako grde avte, da mi na kraj pameti ne pride da se vsedem v tisto grdobijo. sam za velke dnarje , če mi pačajo, res zelo velke.